Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Sygnatura: ZR/8/2012

Wejście w życie: 07.02.2012

Ważny do: -

Dokumenty powiązane: Brak dokumentów powiązanych.

Zarządzenie Nr 8/2012

Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

z dnia 8 lutego 2012 roku

w sprawie powołania w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie  Komisji ds. Likwidacji Budynków i Budowli

 

Działając na podstawie § 17 ust. 7 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowi się co następuje:

 

§ 1

1.   W celu zapewnienia właściwego gospodarowania budynkami i budowlami stanowiącymi własność Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, zwanego dalej Uniwersytetem, powołuje się Komisję ds. Likwidacji Budynków i Budowli w następującym składzie:

1)      mgr inż. Wojciech Samulowski – Przewodniczący,

Członkowie:

2)      mgr inż. Kazimierz Jastrzębski,

3)      mgr inż. Jerzy Ossowski,

4)      mgr inż. Zbigniew Stachurski,

5)      inż. Aleksandra Wiśniewska,

6)      mgr inż. Grzegorz Zamyślewski,

7)      inż. Józef Ziółkowski.

2.   Komisja prowadzi monitoring stanu technicznego budynków i budowli należących do Uniwersytetu oraz sporządza dokumentację techniczną i składa, na jej podstawie, do Kanclerza wnioski o likwidację budynków  i budowli, których stan techniczny lub inne przyczyny uniemożliwiają dalszą eksploatację.

 

§ 2

Nadzór na funkcjonowaniem Komisji powierza się Kanclerzowi.

 

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Rektor

 

prof. dr hab. Józef GÓRNIEWICZ

Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
Prof. dr hab. Józef Górniewicz
Data wytworzenia:
7 lutego 2012
Opublikowano przez:
Aldona Stec
Data opublikowania:
14 września 2020 09:23
Aktualizowano przez:
Aldona Stec
Data aktualizacji:
14 grudnia 2020 09:55