Sygnatura: ZR/57/2017
Wejście w życie: 11.06.2017
Ważny do: -
Dokumenty powiązane: ZR/51/2014 ZR/41/2015 ZR/99/2016 ZR/28/2021 ZR/25/2018 ZR/109/2019 ZR/88/2021 ZR/41/2021 ZR/55/2014 ZR/56/2015 ZR/1/2015 ZR/99/2021 ZR/93/2021 ZR/73/2017 ZR/9/2022 ZR/38/2015 ZR/106/2016 ZR/63/2016 ZR/127/2016 ZR/77/2017 ZR/55/2018 ZR/11/2020
Zarządzenie Nr 57/2017
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 12 czerwca 2017 roku
w sprawie zmian w Regulaminie organizacyjnym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Na podstawie § 17 ust. 7 oraz 62 ust. 1 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowi się, co następuje:
§ 1
W Regulaminie organizacyjnym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 51/2014 Rektora UWM w Olsztynie z dnia 30 czerwca 2014 roku (ze zmianami), § 23 otrzymuje brzmienie:
„§ 23
Biuro ds. Nauki
Do zakresu działania Biura ds. Nauki należy:
1) uczestniczenie w tworzeniu uczelnianego programu badań naukowych,
2) pomoc pracownikom, doktorantom i studentom Uniwersytetu przy przygotowaniu, realizacji i rozliczaniu wniosków
w zakresie:
a) projektów badawczych krajowych finansowanych przez MNiSW, NCN, NCBiR FNiTP programów FNP,
b) programów lub przedsięwzięć określanych przez właściwego ministra, FNP, WFOŚiGW oraz inne instytucje działające na
rzecz nauki,
c) dotacji na utrzymanie potencjału badawczego,
d) dotacji służących rozwojowi młodych naukowców i uczestników studiów doktoranckich,
e) dotacji na utrzymanie Specjalnych Urządzeń Badawczych,
f) dotacji na utrzymanie infrastruktury informatycznej nauki,
g) restrukturyzacji jednostek naukowych,
h) działalności upowszechniającej naukę,
i) inwestycji aparaturowych,
3) przygotowanie wydziałów do oceny parametrycznej, koordynowanie pracą, przygotowywanie niezbędnych materiałów
i informacji,
4) przygotowywanie materiałów, opracowań, sprawozdań i statystyk z zakresu działalności badawczej Uniwersytetu,
5) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dodatkowych wynagrodzeń dla pracowników i doktorantów za aktywność
w pozyskiwaniu i realizacji projektów badawczych,
6) przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych w zakresie działalności naukowo-badawczej,
7) prowadzenie bazy danych dotyczących realizowanych tematów badawczych,
8) obsługa administracyjna oraz prowadzenie bazy danych ewidencji konferencji i sympozjów naukowych organizowanych
przez Uniwersytet,
9) prowadzenie spraw związanych z rozwojem kadry naukowej Uczelni,
10) prowadzenie działalności informacyjnej na temat konkursów na projekty badawcze, organizowanie stałych lub doraźnych
konsultacji, szkoleń na zlecenie jednostek Uniwersytetu,
11) obsługa systemu POL-on w zakresie projektów badawczych administrowanych przez Biuro,
12) prowadzenie działalności upowszechniającej naukę w Uniwersytecie, koordynowanie organizacji wykładów otwartych,
festiwali nauki, pozyskiwanie środków finansowych na ten cel spoza budżetu Uczelni,
13) prowadzenie obsługi administracyjnej Senackiej Komisji ds. Nauki.”
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Kanclerzowi Uniwersytetu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
prof. dr hab. Ryszard Górecki | ||
Data wytworzenia: |
11 czerwca 2017 | ||
Opublikowano przez: |
Aldona Stec | ||
Data opublikowania: |
31 maja 2021 13:41 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
14 grudnia 2021 15:15 |