Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Zarządzenie  Nr 57/2017
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 12 czerwca 2017 roku

w sprawie  zmian w Regulaminie organizacyjnym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Na podstawie § 17 ust. 7 oraz 62 ust. 1 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowi się, co następuje:

§ 1

W Regulaminie organizacyjnym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 51/2014 Rektora UWM w Olsztynie z dnia 30 czerwca 2014 roku (ze zmianami), § 23 otrzymuje brzmienie:

„§ 23

Biuro ds. Nauki

Do zakresu działania Biura ds. Nauki należy:
1) uczestniczenie w tworzeniu uczelnianego programu badań naukowych,
2) pomoc pracownikom, doktorantom i studentom Uniwersytetu przy przygotowaniu, realizacji i rozliczaniu wniosków
    w zakresie:
    a) projektów badawczych krajowych finansowanych przez MNiSW, NCN, NCBiR FNiTP programów FNP,
    b) programów lub przedsięwzięć określanych przez właściwego ministra, FNP, WFOŚiGW oraz inne instytucje działające na
        rzecz nauki, 
    c) dotacji na utrzymanie potencjału badawczego,
    d) dotacji służących rozwojowi młodych naukowców i uczestników studiów doktoranckich,
    e) dotacji na utrzymanie Specjalnych Urządzeń Badawczych,
     f) dotacji na utrzymanie infrastruktury informatycznej nauki,
    g) restrukturyzacji jednostek naukowych,
    h) działalności upowszechniającej naukę,
     i) inwestycji aparaturowych,
3) przygotowanie wydziałów do oceny parametrycznej, koordynowanie pracą,  przygotowywanie niezbędnych materiałów
    i informacji, 
4) przygotowywanie materiałów, opracowań, sprawozdań i statystyk z zakresu działalności badawczej Uniwersytetu,
5) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dodatkowych wynagrodzeń dla pracowników i doktorantów za aktywność
    w pozyskiwaniu i realizacji projektów badawczych, 
6) przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych w zakresie działalności naukowo-badawczej,
7) prowadzenie bazy danych dotyczących realizowanych tematów badawczych,
8) obsługa administracyjna oraz prowadzenie bazy danych ewidencji konferencji i sympozjów naukowych organizowanych
    przez Uniwersytet, 
9) prowadzenie spraw związanych z rozwojem kadry naukowej Uczelni,
10) prowadzenie działalności informacyjnej na temat konkursów na projekty badawcze, organizowanie stałych lub doraźnych
      konsultacji, szkoleń na zlecenie jednostek Uniwersytetu, 
11) obsługa systemu POL-on w zakresie projektów badawczych administrowanych przez Biuro,
12) prowadzenie działalności upowszechniającej naukę w Uniwersytecie, koordynowanie organizacji wykładów otwartych,
      festiwali nauki, pozyskiwanie środków finansowych  na ten cel spoza budżetu Uczelni,
13) prowadzenie obsługi administracyjnej Senackiej Komisji ds. Nauki.”

§ 2

Realizację zarządzenia powierza się Kanclerzowi Uniwersytetu.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI

Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
prof. dr hab. Ryszard Górecki
Data wytworzenia:
11 czerwca 2017
Opublikowano przez:
Aldona Stec
Data opublikowania:
31 maja 2021 13:41
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
14 grudnia 2021 15:15