Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Zarządzenie  Nr 56/2015

Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

z dnia 6 lipca 2015 roku

w sprawie  zmian w Regulaminie organizacyjnym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

 

Na podstawie § 17 ust. 7 oraz 62 ust. 1 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowi się, co następuje:

 

§ 1

W Regulaminie organizacyjnym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 51/2014 Rektora UWM w Olsztynie z dnia 30 czerwca 2014 roku, § 22a otrzymuje brzmienie:

„§ 22a

Dział Planowania i Analiz

 

Do zadań Działu Planowania i Analiz należy:

1)     sporządzanie założeń do opracowania rocznych planów finansowych wydziałów, jednostek międzywydziałowych, ogólnouczelnianych i administracji obejmującej, w szczególności podział dotacji na podstawie algorytmu z uwzględnieniem obowiązujących przepisów,

2)     opracowywanie wspólnie z Kwesturą planów rzeczowo – finansowych Uniwersytetu oraz sporządzanie sprawozdań z wykonania planów na potrzeby Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Ministerstwa Zdrowia,

3)     opracowywanie planów finansowych wydziałów, jednostek międzywydziałowych, ogólnouczelnianych i administracji oraz sporządzanie okresowych raportów z ich wykonania,

4)     monitoring realizacji planu rzeczowo–finansowego Uniwersytetu,

5)     podział środków finansowych na pokrycie kosztów limitowanych wydziałów i pozostałych jednostek oraz ich okresowe rozliczanie,

6)     przygotowywanie wniosków o zwiększenie dotacji podstawowej Uczelni,

7)     sporządzanie kalkulacji kosztów z różnych zakresów działania Uniwersytetu,

8)     sporządzanie, wg potrzeb lub na polecenie kierownictwa Uniwersytetu, w szczególności:

a)       analiz kosztów kształcenia,

b)      analiz funduszu płac,

c)       kalkulacji opłaty rekrutacyjnej,

d)      kalkulacji kosztów godzin dydaktycznych,

e)       kalkulacji kosztów kształcenia na nowo powoływanych kierunkach studiów,

9)     koordynacja baz danych niezbędnych do podziału dotacji z budżetu państwa,

10)   sporządzanie informacji na potrzeby Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Ministerstwa Zdrowia dotyczących prac planistycznych w sprawie opracowania wieloletnich projektów ustaw budżetowych,

11)   obsługa Senackiej Komisji ds. Rozwoju Uczelni i Finansów,

12)   przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych w zakresie zadań realizowanych przez Dział,

13)   przygotowywanie materiałów na potrzeby kierownictwa Uniwersytetu w zakresie zadań realizowanych przez Dział,

14)   sporządzanie sprawozdań z działalności Uniwersytetu w zakresie zadań realizowanych przez Dział,

15)   przygotowywanie danych finansowych niezbędnych do sporządzenia sprawozdania z realizacji zadań inwestycyjnych,

16)   współpraca z Kanclerzem przy przygotowywaniu wniosków inwestycyjnych do ministerstw,

17)   przygotowywanie we współpracy z Kwestorem, Kanclerzem i jednostkami właściwymi do spraw projektów zagranicznych wniosków o uruchomienie rezerwy celowej z budżetu państwa.”

 

§ 2

Realizację zarządzenia powierza się Kanclerzowi Uniwersytetu.

 

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Rektor

 

prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI 

 

 

 

 

Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
prof. dr hab. Ryszard Górecki
Data wytworzenia:
5 lipca 2015
Opublikowano przez:
Aldona Stec
Data opublikowania:
26 marca 2021 14:54
Aktualizowano przez:
Aldona Stec
Data aktualizacji:
26 marca 2021 14:58