Sygnatura: ZR/38/2015
Wejście w życie: 31.05.2015
Ważny do: -
Dokumenty powiązane: ZR/51/2014 ZR/41/2015 ZR/99/2016 ZR/28/2021 ZR/57/2017 ZR/25/2018 ZR/109/2019 ZR/88/2021 ZR/41/2021 ZR/55/2014 ZR/56/2015 ZR/1/2015 ZR/99/2021 ZR/93/2021 ZR/73/2017 ZR/9/2022 ZR/106/2016 ZR/63/2016 ZR/127/2016 ZR/77/2017 ZR/55/2018 ZR/11/2020
Zarządzenie Nr 38/2015
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 12 maja 2015 roku
w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Działając na podstawie § 17 ust. 7 oraz 62 ust.1 Statutu Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie, zarządza się co następuje:
§ 1
W § 35 Regulaminu Organizacyjnego Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego Załącznik do Zarządzenia Nr 51/2014 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 30 czerwca 2014 roku:
1) w ust. 1 po punkcie 3 kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się pkt 4 i 5 w brzmieniu:
„4) Zespół Obsługi Akademickiego Domu Mieszkalno-Rotacyjnego (ADMR),
5) Zespół Obsługi Uniwersyteckiego Domu Rotacyjnego (UDR).”
2) dodaje się ust. 5 w brzmieniu:
„5. Do zadań Zespołu Obsługi Akademickiego Domu Mieszkalno-Rotacyjnego należy, w szczególności:
1) obsługa administracyjna Akademickiego Domu Mieszkalno-Rotacyjnego,
2) zapewnienie mieszkańcom warunków zgodnych z obowiązującymi przepisami i zawartymi umowami, między innymi poprzez:
a) utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń, urządzeń oraz terenów wokół obiektu wspólnie użytkowanych przez mieszkańców,
b) zapewnienie sprawności instalacji i urządzeń w obiekcie,
3) prowadzenie i aktualizowanie ewidencji mieszkańców,
4) zaopatrzenie w przedmioty niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu z zastosowaniem przepisów w zakresie postępowania w sprawach o zamówienia publiczne,
5) naliczanie płatności z tytułu korzystania z pomieszczeń,
6) współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu w celu utrzymania obiektu w odpowiednim stanie technicznym.”
3) dodaje się ust. 6 w brzmieniu:
„5. Do zadań Zespołu Obsługi Uniwersyteckiego Domu Rotacyjnego należy, w szczególności:
1) obsługa administracyjna Uniwersyteckiego Domu Rotacyjnego,
2) zapewnienie mieszkańcom warunków zgodnych z obowiązującymi przepisami i zawartymi umowami, między innymi poprzez:
a) utrzymanie porządku oraz czystości pomieszczeń służących do wspólnego użytku mieszkańców oraz terenów wokół obiektu,
b) zapewnienie sprawności instalacji i urządzeń w obiekcie,
3) prowadzenie i aktualizowanie ewidencji mieszkańców,
4) monitoring wykorzystanych miejsc oraz efektywności wykorzystania pomieszczeń,
5) naliczanie, pobieranie i rozliczanie płatności z tytułu korzystania z pomieszczeń,
6) zaopatrzenie w przedmioty niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu z zastosowaniem przepisów w zakresie postępowania w sprawach o zamówienia publiczne,
7) współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu w celu utrzymania obiektu w odpowiednim stanie technicznym.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie 1 czerwca 2015 roku.
Rektor
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
prof. dr hab. Ryszard Górecki | ||
Data wytworzenia: |
11 maja 2015 | ||
Opublikowano przez: |
Aldona Stec | ||
Data opublikowania: |
24 marca 2021 14:17 | ||
Aktualizowano przez: |
Aldona Stec | ||
Data aktualizacji: |
24 marca 2021 14:25 |