Zarządzenie Nr 28/2013
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 10 kwietnia 2013 roku
w sprawie zasad powoływania i funkcjonowania Komisji Mieszkaniowej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Działając na podstawie § 17 ust. 7 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowi się co następuje:
§ 1
1. Komisja Mieszkaniowa Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, zwana dalej Komisją Mieszkaniową, powoływana jest na okres kadencji organów Uniwersytetu z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Komisja Mieszkaniowa w starym składzie funkcjonuje do dnia powołania nowego składu nie dłużej jednak niż przez 4 miesiące nowej kadencji.
3. Komisja Mieszkaniowa jest organem doradczym i opiniodawczym Rektora w sprawach dotyczących zasobu mieszkaniowego Uczelni.
4. Komisja Mieszkaniowa funkcjonuje na podstawie Regulaminu stanowiącego załącznik do zarządzenia.
§ 2
1. W skład Komisji Mieszkaniowej wchodzą:
1) Kanclerz lub inna osoba wskazana przez Kanclerza,
2) pracownik Działu Gospodarki Nieruchomościami, pełniący funkcję sekretarza Komisji,
3) po jednym przedstawicielu z każdego wydziału,
4) po jednym przedstawicielu z każdej organizacji związkowej działającej w Uniwersytecie.
2. Imienny skład Komisji Mieszkaniowej określa decyzja Rektora.
§ 3
1. Funkcję Przewodniczącego Komisji Mieszkaniowej pełni osoba, o której mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.
2. Wiceprzewodniczący Komisji Mieszkaniowej wybierany jest spośród jej członków.
3. Do obowiązków Przewodniczącego Komisji Mieszkaniowej należy:
1) opracowywanie planów pracy Komisji Mieszkaniowej,
2) przygotowywanie i wyznaczanie terminów posiedzeń Komisji Mieszkaniowej,
3) opracowywanie i składanie Prorektorowi ds. Kadr sprawozdań z działalności Komisji Mieszkaniowej.
§ 4
1. Do zadań Komisji Mieszkaniowej należy opiniowanie wniosków w sprawach:
1) przyznania miejsca lub pokoju pracownikom Uniwersytetu w ADMR lub UDR,
2) przyznania lokalu mieszkalnego będącego w posiadaniu Uniwersytetu,
3) kształtowania polityki mieszkaniowej Uniwersytetu,
4) ulepszania oraz porządkowania bazy mieszkaniowej Uniwersytetu.
2. Posiedzenia Komisji Mieszkaniowej odbywają się w godzinach pracy, nie rzadziej niż dwa razy w roku.
3. Za czas nieprzepracowany w związku z udziałem w posiedzeniu Komisji Mieszkaniowej pracownik zachowuje prawo do wynagrodzenia.
4. Obsługę administracyjną posiedzeń Komisji Mieszkaniowej zapewnia Dział Gospodarki Nieruchomościami.
§ 5
Traci moc Zarządzenie Nr 15/2010 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olszynie z dnia 18 marca 2010 roku w sprawie powołania Komisji Mieszkaniowej.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
prof. dr hab. Ryszard Górecki | ||
Data wytworzenia: |
9 kwietnia 2013 | ||
Opublikowano przez: |
Aldona Stec | ||
Data opublikowania: |
12 listopada 2020 13:19 | ||
Aktualizowano przez: |
Aleksandra Wilczyńska | ||
Data aktualizacji: |
25 czerwca 2021 11:59 |