Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Sygnatura: ZR/28/2013

Wejście w życie: 09.04.2013

Ważny do: -

Dokumenty powiązane: ZR/13/2021

Zarządzenie Nr 28/2013

Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

z dnia 10 kwietnia 2013 roku

w sprawie zasad powoływania i funkcjonowania Komisji Mieszkaniowej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie 

 

Działając na podstawie § 17 ust. 7 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowi się co następuje:

§ 1

1.       Komisja Mieszkaniowa Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, zwana dalej Komisją Mieszkaniową, powoływana jest na okres kadencji organów Uniwersytetu z zastrzeżeniem ust. 2.

2.       Komisja Mieszkaniowa w starym składzie funkcjonuje do dnia powołania nowego składu nie dłużej jednak niż przez 4 miesiące nowej kadencji.

3.       Komisja Mieszkaniowa jest organem doradczym i opiniodawczym Rektora w sprawach dotyczących zasobu mieszkaniowego Uczelni.

4.       Komisja Mieszkaniowa funkcjonuje na podstawie Regulaminu stanowiącego załącznik do zarządzenia.

§ 2

1.       W skład Komisji Mieszkaniowej wchodzą:

1)  Kanclerz lub inna osoba wskazana przez Kanclerza,

2)  pracownik Działu Gospodarki Nieruchomościami, pełniący funkcję sekretarza Komisji,

3)  po jednym przedstawicielu z każdego wydziału,

4)  po jednym przedstawicielu z każdej organizacji związkowej działającej w Uniwersytecie.

2.       Imienny skład Komisji Mieszkaniowej określa decyzja Rektora.

 

§ 3

1.       Funkcję Przewodniczącego Komisji Mieszkaniowej pełni osoba, o której mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.

2.       Wiceprzewodniczący Komisji Mieszkaniowej wybierany jest spośród jej członków.

3.       Do obowiązków Przewodniczącego Komisji Mieszkaniowej należy:

1)  opracowywanie planów pracy Komisji Mieszkaniowej,

2)  przygotowywanie i wyznaczanie terminów posiedzeń Komisji Mieszkaniowej,

3)  opracowywanie i składanie  Prorektorowi ds. Kadr sprawozdań z działalności Komisji Mieszkaniowej.

§ 4

1.       Do zadań Komisji Mieszkaniowej należy opiniowanie wniosków w sprawach:

1)    przyznania miejsca lub pokoju pracownikom Uniwersytetu w ADMR lub UDR,

2)    przyznania lokalu mieszkalnego będącego w posiadaniu Uniwersytetu,

3)    kształtowania polityki mieszkaniowej Uniwersytetu,

4)    ulepszania oraz porządkowania bazy mieszkaniowej Uniwersytetu.

2.       Posiedzenia Komisji Mieszkaniowej odbywają się w godzinach pracy, nie rzadziej niż dwa razy w roku.

3.       Za czas nieprzepracowany w związku z udziałem w posiedzeniu Komisji Mieszkaniowej pracownik zachowuje prawo do wynagrodzenia.

4.       Obsługę administracyjną posiedzeń Komisji Mieszkaniowej zapewnia Dział Gospodarki Nieruchomościami.

 

§ 5

Traci moc Zarządzenie Nr 15/2010 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olszynie z dnia 18 marca 2010 roku w sprawie powołania Komisji Mieszkaniowej.

 

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Rektor

 

prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI

Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
prof. dr hab. Ryszard Górecki
Data wytworzenia:
9 kwietnia 2013
Opublikowano przez:
Aldona Stec
Data opublikowania:
12 listopada 2020 13:19
Aktualizowano przez:
Aleksandra Wilczyńska
Data aktualizacji:
25 czerwca 2021 11:59