Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Sygnatura: ZR/26/2023

Wejście w życie: 28.03.2023

Ważny do: -

Dokumenty powiązane: ZR/95/2022

Tekst scalony

Zarządzenie Nr 26/2023
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 29 marca 2023 roku

w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 95/2022 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 30 grudnia 2022 roku w sprawie zasad prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów w formie elektronicznej w Uniwersyteckim Systemie Obsługi Studiów w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie

Działając na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 574, z późn. zm.), § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie wprowadzonego uchwałą Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.), w zw. z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów (Dz. U. z 2021 r., poz. 661, z późn. zm.), zarządzam, co następuje: 

§ 1

W Zarządzeniu Nr 95/2022 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 30 grudnia 2022 roku w sprawie zasad prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów w formie elektronicznej w Uniwersyteckim Systemie Obsługi Studiów w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie dokonuje się następujących zmian:

  1. W § 2 ust. 7 pkt 13 kropkę zastępuję się przecinkiem i dodaje się pkt 14 w brzmieniu:
     „14) uzupełnienia typu protokołu i terminu ich zwrotu, na podstawie terminów, o których mowa w §2 ust. 2 pkt 2.”.
  2. W § 2 ust. 8 otrzymuje brzmienie: „8. Sekretariaty jednostek organizacyjnych Uniwersytetu zobowiązane są do
    1) dodania przedmiotu do cyklu dydaktycznego,
    2) utworzenia typów i uzupełnienia wymiaru zajęć z przedmiotu,
    3) wyznaczenia koordynatora przedmiotu w USOS,
    4) utworzenia grup zajęciowych do przedmiotów,
    5) przypisania prowadzących do grup zajęciowych,
    6) określenia terminów realizacji zajęć dydaktycznych dla danej grupy zajęciowej,
    7) uruchomienia procesu przygotowania do egzaminów dyplomowych w APD,
    8) nadania kont CAS prowadzącym zajęcia.”.

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 

Rektor
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM

Z26_2023.PDF
Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM
Data wytworzenia:
28 marca 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
4 kwietnia 2023 10:59
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
5 kwietnia 2023 15:34