Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Sygnatura: ZR/25/2014

Wejście w życie: 17.04.2014

Ważny do: -

Dokumenty powiązane: ZR/19/2014

Tekst scalony

Zarządzenie Nr 25/2014

Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

z dnia 18 kwietnia 2014 roku

w sprawie zmiany Regulaminu opiniowania operatów rybackich w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie

 

Działając na podstawie § 17 ust. 7 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (przyjętego Uchwałą Nr 785 Senatu UWM w Olsztynie z dnia 25 listopada 2011 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu z późn. zm.) w związku z § 10 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 marca 2002 r. w sprawie operatu rybackiego (Dz.U. Nr 44, poz. 414 z późn. zm.) zarządza się co następuje:

 

§ 1

1. W Zarządzeniu Nr 19/2014 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie Regulaminu opiniowania operatów rybackich w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie § 2 otrzymuje brzmienie:

1) ust. 1 otrzymuje brzmienie: 

„1. W skład Zespołu opiniującego operaty rybackie, zwanego dalej Zespołem, liczącego nie więcej niż 8 osób, powoływanego przez Rektora w drodze decyzji, wchodzą:

1) pracownicy naukowi Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie wskazani we wniosku Prorektora ds. Nauki,

2) przedstawiciel Generalnego Dyrektora Ochrony Przyrody.

W decyzji powołującej Zespół Rektor wskazuje Przewodniczącego i Sekretarza.”

2)     ust. 5 otrzymuje brzmienie:

„5. W posiedzeniach Zespołu, oprócz jego członków i Sekretarza,  z zastrzeżeniem ust. 6 i 7, mogą uczestniczyć:

1)  uprawniony do rybactwa lub powołany przez niego biegły,

2)  właściwy miejscowo przedstawiciel:

a)       urzędu marszałkowskiego,

b)      regionalnej dyrekcji ochrony środowiska,

c)       zarządców obszarowych form ochrony przyrody, na które mogą mieć wpływ działania zaplanowane w operacie.”

3)      W ust. 6 skreśla się „pkt 1-3”

Treść Regulaminu, po uwzględnieniu zmian, o których mowa w ust. 1 stanowi załącznik do niniejszego Zarządzenia.
 

§ 2

Nadzór nad realizacją Zarządzenia powierzam Prorektorowi ds. Nauki.

 

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Rektor

 

prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI

REGULAMIN.pdf
Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
prof. dr hab. Ryszard Górecki
Data wytworzenia:
17 kwietnia 2014
Opublikowano przez:
Aldona Stec
Data opublikowania:
8 marca 2021 09:07
Aktualizowano przez:
Aldona Stec
Data aktualizacji:
8 marca 2021 10:51