Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Sygnatura: ZR/22/2021

Wejście w życie: 15.02.2021

Ważny do: -

Dokumenty powiązane: ZR/56/2019 ZR/99/2018

Tekst scalony

Zarządzenie Nr 22/2021
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 16 lutego 2021 roku

w sprawie zmiany Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie nr POWR.03.05.00-00-Z310/17 pn. „Program Rozwojowy Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie’’, Zadanie 11 Podnoszenie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich WGIPB

Działając na podstawie § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do uchwały nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zmianami), zarządza się, co następuje:

§ 1

W Regulaminie rekrutacji i uczestnictwa w projekcie nr POWR.03.05.00-00-Z310/17 pn. „Program Rozwojowy Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie”, Zadanie 11 Podnoszenie kompetencji dydaktycznych nauczycieli dydaktycznych WGIPB, wprowadzonym Zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego nr 56/2019 z dnia 3 września 2019 r., wprowadza się następujące zmiany:
1) § 2 ust. 7 otrzymuje brzmienie:
    „7. Koordynator Wydziałowy/Koordynator – osoba odpowiedzialna za realizację zadań przewidzianych w projekcie dla WGIPiB – do 31.12.2019 r. Wydział Geodezji, Inżynierii Przestrzennej i Budownictwa, od 01.01.2020 r. Wydział Geoinżynierii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego (dalej WG), wskazana przez Dziekana WG.” 
2) § 3 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
    „1. Wsparcie skierowane jest do nauczycieli akademickich Wydziału Geoinżynierii (WG) UWM w Olsztynie oraz nauczycieli akademickich innych wydziałów UWM reprezentujących pokrewne dziedziny naukowe.”
3) § 5 ust. 1 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
    „3) zatrudnienie na WG lub wydziale reprezentującym pokrewne dziedziny naukowe”;
4) § 6 ust. 1 pkt 1 lit. b otrzymuje brzmienie:
    „b) 2. etap: dokonanie wyboru Uczestników Projektu będzie trwało od 04.02.2019 r. do 15.02.2019 r. przy czym Koordynator zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu naboru zgłoszeń;” 
5) § 6 ust. 14-19 otrzymują brzmienie:
    „14. W przypadku, gdy liczba pracowników WG zgłaszających chęć udziału w danym szkoleniu będzie mniejsza niż dopuszczalna liczba miejsc szkoleniowych, Koordynator może upowszechnić informację o dostępności wolnych miejsc na szkolenia wśród nauczycieli akademickich z innych wydziałów reprezentujących pokrewne dziedziny naukowe.
     15. Kandydaci/kandydatki z wydziałów innych niż WG, zainteresowani udziałem w danym szkoleniu, są zobowiązani dostarczyć Koordynatorowi komplet dokumentów, o których mowa w ust. 6 w terminie i miejscu wskazanym przez Koordynatora w informacji, o której mowa w ust. 14. Przepisy ust. 9-13 stosuje się odpowiednio.
     16. Sporządzenie listy rankingowej przez Komisję Rekrutacyjną następuje w terminie do 7 dni od dnia zakończenia rekrutacji. Wsparciem w ramach Projektu mogą zostać objęci Kandydaci/tki znajdujący się na liście rankingowej.
     17. Osoby zakwalifikowane do Projektu zobowiązane są w określonym przez Koordynatora terminie do podpisania Umowy uczestnictwa w Projekcie (załącznik nr 3), deklaracji udziału w projekcie (załącznik nr 4), kwestionariusza osobowego (załącznik nr 5) i oświadczenia uczestnika projektu (załącznik nr 6).
     18. Odmowa podpisania umowy przez Kandydata jest równoznaczna z rezygnacją z uczestnictwa w Projekcie. Kandydat zostaje skreślony z listy rankingowej, a na jego miejsce zostaje przyjęty Kandydat z listy rezerwowej.
     19. Dokumenty złożone przez Kandydata/kę nie podlegają zwrotowi.”
6) w § 6 dodaje się ust. 20 i 21 w brzmieniu:
    „20. W przypadku zmiany danych osobowych Uczestnik Projektu jest zobowiązany dokonać aktualizacji danych poprzez ponowne wypełnienie i złożenie Kwestionariusza osobowego.
     21. Wszelka korespondencja między Biurem Projektów i Kandydatami, prowadzona jest drogą elektroniczną, z wykorzystaniem służbowego adresu poczty elektronicznej.”
7) w § 7 dodaje się ust. 7 w brzmieniu:
    „7. W przypadku, o którym mowa w § 6 ust. 14 i 15, o przyjęciu na listę rankingową podstawową decyduje kolejność zgłoszeń.”
8) Uchyla się załącznik nr 3 do Regulaminu i wprowadza nowy wzór Umowy uczestnictwa w projekcie, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Pozostałe postanowienia Regulaminu pozostają bez zmian.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

dr hab. Jerzy A. PRZYBOROWSKI, prof. UWM
 

Zał. Nr 3 do Regulaminu (22) - umowa.pdf
Z22_2021.PDF
Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
Rektor dr hab. Jerzy A. PRZYBOROWSKI, prof. UWM
Data wytworzenia:
15 lutego 2021
Opublikowano przez:
Aleksandra Wilczyńska
Data opublikowania:
25 czerwca 2021 21:26
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
25 sierpnia 2022 12:32