Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Zarządzenie Nr 2/2023
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 16 stycznia 2023 roku

w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 9/2022 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 8 lutego 2022 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.)

Działając na podstawie art. 23 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 574 ze zm.) oraz § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.), zarządzam, co następuje:

§ 1

W Regulaminie Organizacyjnym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, który stanowi załącznik do zarządzenia Nr 9/2022 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 8 lutego 2022 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.) wprowadza się następujące zmiany:
1) § 15 ust. 3 w pkt 3 otrzymuje brzmienie: „3) Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym.”,
2) § 18 otrzymuje brzmienie:

„§ 18

Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym

  1. Do zadań Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym należy w szczególności:
    1) przygotowanie i wdrożenie systemu zarządzania relacjami z otoczeniem społeczno-gospodarczym,
    2) nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów ze środowiskami opiniotwórczymi,
    3) inicjowanie i koordynowanie wizyt i wystąpień Rektora,
    4) przygotowywanie Rektorowi analiz, informacji, opinii i propozycji współpracy z partnerami zewnętrznymi,
    5) aktywne wsparcie osób studiujących w Uniwersytecie w rozwoju zawodowym oraz w efektywnym poruszaniu się
        po rynku pracy,
    6) nawiązywanie i utrzymywanie relacji z pracodawcami,
    7) nawiązywanie i utrzymywanie relacji z absolwentami Uniwersytetu,
    8) monitorowanie losów zawodowych absolwentów.
  2. Strukturę organizacyjną Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym tworzą:
    1) Sekcja Dialogu i Partnerstwa,
    2) Biuro Karier,
    3) Sekcja Współpracy z Absolwentami,
    4) Stanowisko ds. obsługi prawnej.
  3. Pracami Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym kieruje powołany przez Rektora dyrektor.
  4. Organizację i tryb pracy Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym nadzoruje Dyrektor Gabinetu.”,

3) § 47 ust. 2 w pkt 1 otrzymuje brzmienie: „1) Centrum Marketingu i Mediów,”,

4) § 57 otrzymuje brzmienie:

„§ 57

Centrum Marketingu i Mediów

  1. Jednostkami wchodzącymi w skład Centrum Marketingu i Mediów są:
    1) Biuro ds. Mediów,
    2) Biuro ds. Promocji,
    3) Muzeum.
  2. Do zadań Biura ds. Mediów należy w szczególności:
    1) prowadzenie bieżącej działalności medialnej: prasowej (Wiadomości Uniwersyteckich), radiowej (UWM FM)
        i telewizyjnej (TV Kortowo) oraz mediów społecznościowych,
    2) upowszechnianie wiadomości o działalności Uniwersytetu,
    3) przygotowywanie materiałów multimedialnych o Uniwersytecie,
    4) prowadzenie i aktualizacja uniwersyteckich stron internetowych,
    5) produkcja filmów, reklam i innych wydawnictw na zlecenie Uniwersytetu i zleceniodawców zewnętrznych,
    6) archiwizowanie informacji publikowanych w mediach uniwersyteckich.
  3. Do zadań Biura ds. Promocji należy w szczególności:
    1) przygotowanie założeń polityki marketingowej Uniwersytetu oraz opracowanie Strategii Promocji UWM,
    2) realizacja polityki marketingowej Uczelni, budowanie korzystnego wizerunku w otoczeniu wewnętrznym
        i zewnętrznym,
    3) inicjowanie działań mających na celu kształtowanie wizerunku Uczelni,
    4) nadzór nad przestrzeganiem zasad systemu identyfikacji wizualnej,
    5) wsparcie promocyjne przedsięwzięć, wydarzeń i uroczystości ogólnouniwersyteckich i międzyuczelnianych,
    6) współpraca z agencjami reklamowymi i wydawcami; planowanie i zakup usług medialnych i czasu antenowego
        oraz nadzór nad realizacją takich umów,
  4. Do zadań Muzeum w szczególności należy:
    1) gromadzenie wszelkich dóbr kultury Uniwersytetu w postaci druków, dokumentów, fotografii, zabytków sztuki
        i rzemiosła oraz innych pamiątek historycznych,
    2) katalogowanie i opracowanie naukowe zgromadzonych zbiorów,
    3) zabezpieczenie zabytków pozostających w użytkowaniu jednostek uniwersyteckich,
    4) wpisywanie do inwentarza muzealiów stanowiących własność Muzeum,
    5) przechowywanie zgromadzonych zbiorów,
    6) zabezpieczanie i konserwowanie muzealiów,
    7) urządzanie wystaw stałych i okresowych,
    8) udostępnianie zbiorów do celów naukowych i edukacyjnych,
    9) prowadzenie działalności informacyjnej i edukacyjnej,
    10) kontaktowanie się ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Uniwersytetu celem systematycznego uzupełniania
          zbiorów,
    11) współpraca z muzeami i innymi jednostkami.
  5. Pracami Centrum Marketingu i Mediów kieruje powołany przez Rektora dyrektor.
  6. Radiem UWM FM kieruje powołany przez Rektora kierownik - redaktor naczelny.
  7. Szczegółowe zasady funkcjonowania Centrum Marketingu i Mediów określa regulamin nadany przez Rektora.
  8. Organizację i tryb pracy Centrum Marketingu i Mediów określa Zastępca Kanclerza ds. Administracyjnych.”.

§ 2

Realizację zarządzenia powierza się Kanclerzowi.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2023 roku.

 

Rektor

dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM

Z2_2023.PDF
Regulamin Organizacyjny po zmianie 2_2023.pdf
Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM - Rektor
Data wytworzenia:
15 stycznia 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
16 stycznia 2023 16:07
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
24 stycznia 2023 12:30