Sygnatura: ZR/2/2023
Wejście w życie: 15.01.2023
Ważny do: -
Dokumenty powiązane: ZR/78/2024 ZR/95/2023 ZR/88/2022 ZR/12/2023 ZR/72/2023 ZR/132/2023 ZR/9/2022 ZR/19/2023 ZR/80/2023 ZR/54/2022 ZR/120/2023 ZR/26/2024 ZR/41/2024
Zarządzenie Nr 2/2023
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 16 stycznia 2023 roku
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 9/2022 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 8 lutego 2022 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.)
Działając na podstawie art. 23 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 574 ze zm.) oraz § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.), zarządzam, co następuje:
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, który stanowi załącznik do zarządzenia Nr 9/2022 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 8 lutego 2022 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.) wprowadza się następujące zmiany:
1) § 15 ust. 3 w pkt 3 otrzymuje brzmienie: „3) Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym.”,
2) § 18 otrzymuje brzmienie:
„§ 18
Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym
- Do zadań Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym należy w szczególności:
1) przygotowanie i wdrożenie systemu zarządzania relacjami z otoczeniem społeczno-gospodarczym,
2) nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów ze środowiskami opiniotwórczymi,
3) inicjowanie i koordynowanie wizyt i wystąpień Rektora,
4) przygotowywanie Rektorowi analiz, informacji, opinii i propozycji współpracy z partnerami zewnętrznymi,
5) aktywne wsparcie osób studiujących w Uniwersytecie w rozwoju zawodowym oraz w efektywnym poruszaniu się
po rynku pracy,
6) nawiązywanie i utrzymywanie relacji z pracodawcami,
7) nawiązywanie i utrzymywanie relacji z absolwentami Uniwersytetu,
8) monitorowanie losów zawodowych absolwentów. - Strukturę organizacyjną Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym tworzą:
1) Sekcja Dialogu i Partnerstwa,
2) Biuro Karier,
3) Sekcja Współpracy z Absolwentami,
4) Stanowisko ds. obsługi prawnej. - Pracami Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym kieruje powołany przez Rektora dyrektor.
- Organizację i tryb pracy Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym nadzoruje Dyrektor Gabinetu.”,
3) § 47 ust. 2 w pkt 1 otrzymuje brzmienie: „1) Centrum Marketingu i Mediów,”,
4) § 57 otrzymuje brzmienie:
„§ 57
Centrum Marketingu i Mediów
- Jednostkami wchodzącymi w skład Centrum Marketingu i Mediów są:
1) Biuro ds. Mediów,
2) Biuro ds. Promocji,
3) Muzeum. - Do zadań Biura ds. Mediów należy w szczególności:
1) prowadzenie bieżącej działalności medialnej: prasowej (Wiadomości Uniwersyteckich), radiowej (UWM FM)
i telewizyjnej (TV Kortowo) oraz mediów społecznościowych,
2) upowszechnianie wiadomości o działalności Uniwersytetu,
3) przygotowywanie materiałów multimedialnych o Uniwersytecie,
4) prowadzenie i aktualizacja uniwersyteckich stron internetowych,
5) produkcja filmów, reklam i innych wydawnictw na zlecenie Uniwersytetu i zleceniodawców zewnętrznych,
6) archiwizowanie informacji publikowanych w mediach uniwersyteckich. - Do zadań Biura ds. Promocji należy w szczególności:
1) przygotowanie założeń polityki marketingowej Uniwersytetu oraz opracowanie Strategii Promocji UWM,
2) realizacja polityki marketingowej Uczelni, budowanie korzystnego wizerunku w otoczeniu wewnętrznym
i zewnętrznym,
3) inicjowanie działań mających na celu kształtowanie wizerunku Uczelni,
4) nadzór nad przestrzeganiem zasad systemu identyfikacji wizualnej,
5) wsparcie promocyjne przedsięwzięć, wydarzeń i uroczystości ogólnouniwersyteckich i międzyuczelnianych,
6) współpraca z agencjami reklamowymi i wydawcami; planowanie i zakup usług medialnych i czasu antenowego
oraz nadzór nad realizacją takich umów, - Do zadań Muzeum w szczególności należy:
1) gromadzenie wszelkich dóbr kultury Uniwersytetu w postaci druków, dokumentów, fotografii, zabytków sztuki
i rzemiosła oraz innych pamiątek historycznych,
2) katalogowanie i opracowanie naukowe zgromadzonych zbiorów,
3) zabezpieczenie zabytków pozostających w użytkowaniu jednostek uniwersyteckich,
4) wpisywanie do inwentarza muzealiów stanowiących własność Muzeum,
5) przechowywanie zgromadzonych zbiorów,
6) zabezpieczanie i konserwowanie muzealiów,
7) urządzanie wystaw stałych i okresowych,
8) udostępnianie zbiorów do celów naukowych i edukacyjnych,
9) prowadzenie działalności informacyjnej i edukacyjnej,
10) kontaktowanie się ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Uniwersytetu celem systematycznego uzupełniania
zbiorów,
11) współpraca z muzeami i innymi jednostkami. - Pracami Centrum Marketingu i Mediów kieruje powołany przez Rektora dyrektor.
- Radiem UWM FM kieruje powołany przez Rektora kierownik - redaktor naczelny.
- Szczegółowe zasady funkcjonowania Centrum Marketingu i Mediów określa regulamin nadany przez Rektora.
- Organizację i tryb pracy Centrum Marketingu i Mediów określa Zastępca Kanclerza ds. Administracyjnych.”.
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Kanclerzowi.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2023 roku.
Rektor
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM
Z2_2023.PDF |
Regulamin Organizacyjny po zmianie 2_2023.pdf |
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM - Rektor | ||
Data wytworzenia: |
15 stycznia 2023 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
16 stycznia 2023 16:07 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
24 stycznia 2023 12:30 |