Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Zarządzenie Nr 132/2023
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 19 grudnia 2023 roku

w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 9/2022 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 8 lutego 2022 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.)

Działając na podstawie art. 23 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742 ze zm.) oraz § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.), zarządzam, co następuje:

§ 1

W Regulaminie Organizacyjnym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, który stanowi załącznik do zarządzenia Nr 9/2022 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 8 lutego 2022 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.) wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 6 pkt 2 lit. a otrzymuje brzmienie:
    „a) Katedra Botaniki i Ekologii Ewolucyjnej,”,
2) w § 6 pkt 2 skreśla się lit. b,
3) w § 30 ust. 1 dodaje się punkt 10 w brzmieniu:
  „10) prowadzenie postępowań w zakresie zamówień publicznych dotyczących projektów pozyskiwanych ze źródeł
          zewnętrznych w drodze konkursowej, administrowanych przez Centrum Badań i Projektów, w szczególności:
          a) wybieranie trybu postępowania,
          b) opracowywanie dokumentacji niezbędnej do przetargu,
          c) udostępnianie dokumentacji przetargowej oferentom,
          d) udzielanie pisemnych i telefonicznych informacji o przetargach,
          e) gromadzenie ofert przetargowych,
          f)  przygotowywanie posiedzeń Komisji Przetargowej,
          g) prowadzenie dokumentacji w postępowaniu o zamówienia publiczne,
          h) opracowywanie odpowiedzi na odwołania,
          i)  współpraca w zakresie opracowywania projektów umów dotyczących zamówień,
          j)  nadzorowanie realizacji postępowań prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy PZP,
          k) opracowywanie procedury postępowania w sprawach o zamówienia publiczne.”,
4) w § 41 ust. 2 pkt 2 na końcu kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się pkt 3 w brzmieniu:
    „3) Akademia Projektowania Uniwersalnego.”,
5) w § 51 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
    „1. Do zadań Działu Zamówień Publicznych, funkcjonującego na podstawie przepisów ustawy Prawo Zamówień
         Publicznych, należy prowadzenie postępowań w zakresie zamówień publicznych (z wyłączeniem
         postępowań zastrzeżonych dla działalności innych jednostek organizacyjnych), w szczególności:
         1) wybieranie trybu postępowania,
         2) opracowywanie dokumentacji niezbędnej do przetargu,
         3) udostępnianie dokumentacji przetargowej oferentom,
         4) udzielanie pisemnych i telefonicznych informacji o przetargach,
         5) gromadzenie ofert przetargowych,
         6) przygotowywanie posiedzeń Komisji Przetargowej,
         7) prowadzenie dokumentacji w postępowaniu o zamówienia publiczne,
         8) opracowywanie odpowiedzi na odwołania,
         9) współpraca w zakresie opracowywania projektów umów dotyczących zamówień,
       10) nadzorowanie realizacji postępowań prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy PZP,
       11) opracowywanie procedury postępowania w sprawach o zamówienia publiczne.”.

§ 2

Realizację zarządzenia powierza się według właściwości Prorektorowi ds. polityki naukowej i badań, Kanclerzowi, Prorektorowi ds. Studenckich oraz Dziekanowi Wydziału Biologii i Biotechnologii.

§ 3

  1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z zastrzeżeniem ust. 2.
  2. Zmiany, o których mowa w § 1 pkt 1, 2 i 4 wchodzą w życie z dniem 1 stycznia 2024 roku.

 

 

Rektor
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM

Z132_2023.PDF
Regulamin Organizacyjny po zmianie 132_2023.pdf
Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM
Data wytworzenia:
18 grudnia 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
21 grudnia 2023 14:20
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
30 stycznia 2024 09:21