Sygnatura: ZR/1/2015
Wejście w życie: 13.01.2015
Ważny do: -
Dokumenty powiązane: ZR/51/2014 ZR/41/2015 ZR/99/2016 ZR/28/2021 ZR/57/2017 ZR/25/2018 ZR/109/2019 ZR/88/2021 ZR/41/2021 ZR/55/2014 ZR/56/2015 ZR/99/2021 ZR/93/2021 ZR/73/2017 ZR/9/2022 ZR/38/2015 ZR/106/2016 ZR/63/2016 ZR/127/2016 ZR/77/2017 ZR/55/2018 ZR/11/2020
Zarządzenie Nr 1/2015
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 14 stycznia 2015 roku
w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Na podstawie § 17 ust. 7 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowi się, co następuje:
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, którego tekst jednolity stanowi załącznik do Zarządzenia Nr 51/2014 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 30 czerwca 2014 roku wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 32 ust. 1:
a) w pkt 6 kropkę zastępuje się przecinkiem,
b) dodaje się pkt 7 w brzmieniu:
„7) stanowisko ds. ewidencji i realizacji umów.”,
2) dodaje się § 39 a w brzmieniu:
„§ 39a
Stanowisko ds. ewidencji i realizacji umów
1. Stanowisko ds. ewidencji i realizacji umów realizuje zadania w zakresie kontroli poprawności dokumentów wystawianych przez podmioty realizujące na rzecz Uniwersytetu umowy o dostawy towarów i usług oraz zachowywanie przez nie terminowości i prawidłowości realizowanych umów.
2. Do zadań Stanowiska ds. ewidencji i realizacji umów należy w szczególności:
1) sprawdzanie zgodności faktur z postanowieniami zawartych przez Uniwersytet umów na dostawy towarów i usług,
2) kontrola zachowywania terminów określonych w umowach,
3) monitoring stopnia realizacji umów o dostawy sukcesywne,
4) zgłaszanie do Działu Zamówień Publicznych potrzeby wszczęcia kolejnego postępowania w związku z wyczerpaniem limitu środków przyznanych na realizację umowy,
5) przyjmowanie od kierowników jednostek organizacyjnych skarg związanych z niewłaściwą realizacją umów, w szczególności dostarczeniem niewłaściwego towaru lub niezachowaniem terminów, oraz prowadzenie, w porozumieniu z radcą prawnym, postępowań wyjaśniających w tym zakresie,
6) naliczanie kar umownych w przypadku stwierdzenia niezachowania postanowień umowy,
7) prowadzenie ewidencji podmiotów naruszających postanowienia umów,
8) zgłaszanie stwierdzonych nieprawidłowości Kanclerzowi."
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Kanclerzowi Uniwersytetu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
prof. dr hab. Ryszard Górecki | ||
Data wytworzenia: |
13 stycznia 2015 | ||
Opublikowano przez: |
Aldona Stec | ||
Data opublikowania: |
22 marca 2021 14:51 | ||
Aktualizowano przez: |
Aldona Stec | ||
Data aktualizacji: |
23 marca 2021 09:39 |