Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Zarządzenie  Nr 1/2015

Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

z dnia 14 stycznia 2015 roku

w sprawie  zmian w Regulaminie Organizacyjnym Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

 

Na podstawie § 17 ust. 7 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowi się, co następuje:

 

§ 1

W Regulaminie Organizacyjnym Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, którego tekst jednolity stanowi załącznik do Zarządzenia Nr 51/2014 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 30 czerwca 2014 roku wprowadza się następujące zmiany:

1)     w § 32 ust. 1: 

a)      w pkt 6 kropkę zastępuje się przecinkiem,

b)     dodaje się pkt 7 w brzmieniu:

„7) stanowisko ds. ewidencji i realizacji umów.”,

 

2)     dodaje się § 39 a w brzmieniu:

„§ 39a

Stanowisko ds. ewidencji i realizacji umów

1.   Stanowisko ds. ewidencji i realizacji umów realizuje zadania w zakresie kontroli poprawności dokumentów wystawianych przez podmioty realizujące na rzecz Uniwersytetu umowy o dostawy towarów i usług oraz zachowywanie przez nie terminowości i prawidłowości realizowanych umów.

2.   Do zadań Stanowiska ds. ewidencji i realizacji umów należy w szczególności:

1)      sprawdzanie zgodności faktur z postanowieniami zawartych przez Uniwersytet umów na dostawy towarów i usług,

2)      kontrola zachowywania terminów określonych w umowach,

3)      monitoring stopnia realizacji umów o dostawy sukcesywne,

4)      zgłaszanie do Działu Zamówień Publicznych potrzeby wszczęcia kolejnego postępowania w związku z wyczerpaniem limitu środków przyznanych na realizację umowy,

5)      przyjmowanie od kierowników jednostek organizacyjnych skarg związanych z niewłaściwą realizacją umów, w szczególności dostarczeniem niewłaściwego towaru lub niezachowaniem terminów, oraz prowadzenie, w porozumieniu z radcą prawnym, postępowań wyjaśniających w tym zakresie,

6)      naliczanie kar umownych w przypadku stwierdzenia niezachowania postanowień umowy,

7)      prowadzenie ewidencji podmiotów naruszających postanowienia umów,

8)      zgłaszanie stwierdzonych nieprawidłowości Kanclerzowi."

 

§ 2

Realizację zarządzenia powierza się Kanclerzowi Uniwersytetu.

 

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Rektor

 

prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI 

 

Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
prof. dr hab. Ryszard Górecki
Data wytworzenia:
13 stycznia 2015
Opublikowano przez:
Aldona Stec
Data opublikowania:
22 marca 2021 14:51
Aktualizowano przez:
Aldona Stec
Data aktualizacji:
23 marca 2021 09:39