Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Sygnatura:

Wejście w życie:

Ważny do: -

Dokumenty powiązane: DR/72/2021 DR/7/2021 DR/134/2023

Decyzja Nr 7/2021
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 5 lutego 2021 roku

w sprawie powołania Zespołu ds. wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie


Działając na podstawie § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zmianami), stanowi się, co następuje:


 § 1

1.  W związku z planami wdrożenia na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją, zwanego dalej EZD, powołuję Zespół ds. wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją w następującym składzie:  
1) mgr Adriana Faraś-Bąk (Zastępca Kanclerza ds. Administracyjnych),

Członkowie:
2) mgr Izabela Bagińska (Biuro Prawne),
3) mgr Anna Wójcicka (Archiwum),
4) mgr Andrzej Rydzewski (Centrum Informatyczne – Koordynator wdrożenia),
5) mgr Weronika Turolska (Biuro Rektora),
6) inż. Katarzyna Kuźmińska (Kancelaria Ogólna – Koordynator czynności kancelaryjnych),
7) mgr inż. Agnieszka Choma-Meus (Kwestura),
8)  mgr Marcin Grabowski (Centrum Informatyczne),
9)  Damian Wójcik (Centrum Informatyczne).

2.  Do zadań Zespołu ds. wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją należy:
     1)  koordynacja przygotowań do wdrożenia EZD,
     2)  opracowanie przepisów dotyczących wdrożenia EZD,
     3)  opracowanie/aktualizacja procedur związanych z obiegiem dokumentów,
     4)  współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w zakresie wdrożenia EZD.

 
§ 2

Nadzór nad funkcjonowaniem Zespołu ds. wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją pełni Kanclerz – mgr inż. Bogusław Stec.

 
§ 3

Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.

 
Rektor
 
dr hab. Jerzy A. PRZYBOROWSKI, prof. UWM
 

Podmiot udostępniający:
None
Wytworzono przez:
None
Data wytworzenia:
-
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
17 sierpnia 2021 15:29
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
13 listopada 2023 09:32