Sygnatura: DR/80/2012
Wejście w życie: 13.12.2012
Ważny do: 30.08.2016
Dokumenty powiązane: Brak dokumentów powiązanych.
Decyzja Nr 80/2012
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 14 grudnia 2012 roku
w sprawie określenia nazw stanowisk Prorektorów oraz zasad ich wzajemnych zastępstw
Działając na podstawie § 17 ust. 7 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie stanowi się co następuje:
§ 1
1. W kadencji 2012-2016 stanowiska Prorektorów otrzymują następujące nazwy:
1) Prorektor ds. Ekonomicznych i Rozwoju,
2) Prorektor ds. Kadr,
3) Prorektor ds. Kształcenia,
4) Prorektor ds. Nauki,
5) Prorektor ds. Studenckich.
2. Prorektorzy i Kanclerz, w zakresie swojego działania, określonego w decyzji o podziale kompetencji, podpisują wszystkie dokumenty, w tym w szczególności:
1) umowy, porozumienia i pisma należące do wyłącznej kompetencji,
2) dokumenty finansowe związane z zakresem działania,
3) decyzje administracyjne wydawane, na podstawie odrębnych przepisów, przez Prorektora jako organ administracyjny,
4) wnioski do Rektora lub Kanclerza w sprawach wynikających z pełnionego nadzoru nad jednostkami organizacyjnymi,
5) inne dokumenty, w odniesieniu do których prawo ich podpisania wynika z odrębnych przepisów lub pełnomocnictw.
3. W przypadkach spowodowanych nieobecnością Prorektora i pilnością sprawy, dokumenty, o których mowa w ust. 2, należące do kompetencji:
1) Prorektora ds. Ekonomicznych i Rozwoju podpisuje Prorektor ds. Nauki, a w dalszej kolejności Prorektor ds. Kształcenia,
2) Prorektora ds. Kadr podpisuje Prorektor ds. Nauki, a w dalszej kolejności Prorektor ds. Ekonomicznych i Rozwoju,
3) Prorektora ds. Kształcenia podpisuje Prorektor ds. Studenckich, a w dalszej kolejności Prorektor ds. Kadr,
4) Prorektora ds. Nauki podpisuje Prorektor ds. Kadr, a w dalszej kolejności Prorektor ds. Ekonomicznych i Rozwoju,
5) Prorektora ds. Studenckich podpisuje Prorektor ds. Kształcenia, a w dalszej kolejności Prorektor ds. Ekonomicznych i Rozwoju.
4. Zasady zastępstw w sprawach należących do zakresu działania Kanclerza określa decyzja o podziale kompetencji pomiędzy Kanclerza i jego Zastępców.
§ 2
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI - Rektor | ||
Data wytworzenia: |
13 grudnia 2012 | ||
Opublikowano przez: |
Ewa Polańska | ||
Data opublikowania: |
25 stycznia 2021 15:52 | ||
Aktualizowano przez: |
Ewa Polańska | ||
Data aktualizacji: |
26 stycznia 2021 00:00 |