Sygnatura: DR/72/2021
Wejście w życie: 12.08.2021
Ważny do: -
Dokumenty powiązane: DR/7/2021 DR/134/2023
Decyzja Nr 72/2021
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego Olsztynie
z dnia 13 sierpnia 2021 roku
w sprawie zmiany Decyzji Nr 7/2021 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego z dnia 5 lutego 2021 roku w sprawie powołania Zespołu ds. wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie
Działając na podstawie § 15 ust. 5 i § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.), stanowi się, co następuje:
§1
W § 1 ust. 1 Decyzji Nr 7/2021 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego z dnia 5 lutego 2021 roku w sprawie powołania Zespołu ds. wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie dokonuje się następujących zmian:
1) pkt. 5 otrzymuje brzmienie: „5) dr Żaneta Kostyk (Biuro Rektora),”;
2) w pkt 6 na końcu wiersza kropkę zastępuje się przecinkiem,
3) dodaje się pkt. 7 w brzmieniu: „7) mgr inż. Agnieszka Choma-Meus (Kwestura).”.
§2
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM
D72_2021.PDF |
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM - Rektor | ||
Data wytworzenia: |
12 sierpnia 2021 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
17 sierpnia 2021 15:23 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
26 sierpnia 2022 13:32 |