Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Sygnatura: DR/72/2021

Wejście w życie: 12.08.2021

Ważny do: -

Dokumenty powiązane: DR/7/2021 DR/134/2023

Tekst scalony

Decyzja Nr 72/2021
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego Olsztynie
z dnia 13 sierpnia 2021 roku

 
w sprawie zmiany Decyzji Nr 7/2021 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego z dnia 5 lutego 2021 roku w sprawie powołania Zespołu ds. wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie
 
Działając na podstawie § 15 ust. 5 i § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.), stanowi się, co następuje:
 

§1

W § 1 ust. 1 Decyzji Nr 7/2021 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego z dnia 5 lutego 2021 roku w sprawie powołania Zespołu ds. wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie dokonuje się następujących zmian:
 1) pkt. 5 otrzymuje brzmienie: „5) dr Żaneta Kostyk (Biuro Rektora),”;
 2) w pkt 6 na końcu wiersza kropkę zastępuje się przecinkiem,
 3) dodaje się pkt. 7 w brzmieniu: „7) mgr inż. Agnieszka Choma-Meus (Kwestura).”.
 

§2

Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 

Rektor
 
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM

D72_2021.PDF
Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM - Rektor
Data wytworzenia:
12 sierpnia 2021
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
17 sierpnia 2021 15:23
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
26 sierpnia 2022 13:32