Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Sygnatura: DR/7/2021

Wejście w życie: 04.02.2021

Ważny do: -

Dokumenty powiązane: DR/72/2021 DR/134/2023

Tekst scalony

Decyzja Nr 7/2021
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 5 lutego 2021 roku

w sprawie powołania Zespołu ds. wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie


Działając na podstawie § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zmianami), stanowi się, co następuje:


 § 1

  1. W związku z planami wdrożenia na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją, zwanego dalej EZD, powołuję Zespół ds. wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją w następującym składzie:
    1) Przewodnicząca – mgr Adriana Faraś-Bąk (Zastępca Kanclerza ds. Administracyjno-Gospodarczych),
    Członkowie:
    2) mgr Izabela Bagińska (Biuro Prawne),
    3) mgr Danuta Kasparek (Archiwum UWM),
    4) mgr Andrzej Rydzewski (RCI – koordynator wdrożenia),
    5) mgr Maria Sobczak (Biuro Rektora),
    6) mgr Magdalena Trystuła (Rozdzielnia korespondencji).
  2. Do zadań Zespołu ds. wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją należy:
    1) koordynacja przygotowań do wdrożenia EZD,
    2) opracowanie przepisów dotyczących wdrożenia EZD,
    3) opracowanie/aktualizacja procedur związanych z obiegiem dokumentów,
    4) współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w zakresie wdrożenia
        EZD.

 
§ 2

Nadzór nad funkcjonowaniem Zespołu ds. wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją pełni Kanclerz – mgr inż. Bogusław Stec.

 
§ 3

Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.

 
Rektor
 
dr hab. Jerzy A. PRZYBOROWSKI, prof. UWM
 

D7_2021.PDF
Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM - Rektor
Data wytworzenia:
4 lutego 2021
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
19 maja 2021 22:08
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
5 września 2022 09:28