Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Sygnatura: DR/63/2015

Wejście w życie: 09.12.2015

Ważny do: 25.05.2017

Dokumenty powiązane: Brak dokumentów powiązanych.

Decyzja Nr 63/2015
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
z dnia 10 grudnia 2015 roku


 
w sprawie powołania Zespołu ds. doskonalenia systemu zarządzania zasobami ludzkimi (ZZL) w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie
 
Działając na podstawie § 17 ust. 7 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowi się, co następuje:

§ 1

1. W celu poprawy efektywności systemu zarządzania zasobami ludzkimi (ZZL) w obszarze dotyczącym pracowników niebędących nauczycielami akademickimi, powołuję Zespół ds. doskonalenia systemu zarządzania zasobami ludzkimi, zwany dalej Zespołem, w następującym składzie:
        1)  dr Sylwia Stachowska,
        2)  dr Iwona Czaplicka – Kozłowska,
        3)  mgr Marzena Hermańska.
2. Funkcję Kierownika Zespołu pełnić będzie dr Sylwia Stachowska.

§ 2

W pierwszym planowanym etapie, w okresie od 1 grudnia 2015 r. do 31 sierpnia 2016 r., Zespół zrealizuje następujące zadania:
        1)  przeprowadzenie badań opinii pracowników na temat obecnego systemu ZZL oraz ich oczekiwań w zakresie systemu motywowania (systemu wynagrodzeń i elementów niematerialnych), opracowanie ich wyników i sformułowanie wniosków;
        2)  dokonanie analizy struktury organizacyjnej oraz podstawowych elementów zarządzania strategicznego w Uczelni (cele strategiczne, misja, wizja, wartości organizacyjne);
        3)  określenie podstawowych celów w zakresie strategii ZZL (w tym w obszarze wynagrodzeń oraz rozwoju zasobów ludzkich), opracowanie strategii ZZL;
        4)  dokonanie analizy aktualnie obowiązujących rozwiązań w zakresie ZZL, ich skuteczności oraz zgodności z założeniami nowego systemu;
        5)  dokonanie analizy obowiązującej w Uczelni dokumentacji kadrowo-płacowej i regulaminów dotyczących spraw pracowniczych, wskazanie ewentualnych propozycji zmian;
        6)  przeprowadzenie analizy pracy, opracowanie opisów stanowisk pracy i ewentualnych propozycji optymalizacji struktury organizacyjnej (dla 2-3 działów).

 § 3

Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.

 
Rektor
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI

Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI - Rektor
Data wytworzenia:
9 grudnia 2015
Opublikowano przez:
Ewa Polańska
Data opublikowania:
31 marca 2021 14:49
Aktualizowano przez:
Ewa Polańska
Data aktualizacji:
1 kwietnia 2021 00:00