Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Sygnatura: DR/47/2025

Wejście w życie: 06.10.2025

Ważny do: -

Dokumenty powiązane: Brak dokumentów powiązanych.

Decyzja Nr 47/2025

Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

z dnia 6 października 2025 roku

 

w sprawie powołania Uczelnianego zespołu ds. stypendium Rektora dla studentów w  roku akademickim 2025/2026

 

Działając na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2024 r. poz. 1571, ze zm.) oraz § 2 ust. 1 Regulaminu świadczeń dla studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 62/2025 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego z dnia 30 września 2025 roku w sprawie Regulaminu świadczeń dla studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowi się, co następuje:

 

§ 1

1.    Powołuję Uczelniany zespół ds. stypendium Rektora dla studentów w roku akademickim 2025/2026, zwany dalej Zespołem, w składzie:

1)   mgr Katarzyna Kowalczyk-Grygo - Biuro ds. Studenckich,

2)   mgr Ewa Kosek - Wydział Bioinżynierii Zwierząt,

3)   mgr inż. Dorota Filipiak - Wydział Biologii i Biotechnologii,

4)   mgr Ewelina Morawska - Wydział Biologii i Biotechnologii,

5)   mgr Amanda Michalska - Wydział Geoinżynierii,

6)   dr Agata Wasilewska - Wydział Geoinżynierii,

7)   mgr Agnieszka Dziuba - Wydział Humanistyczny,

8)   mgr Monika Rubacha - Wydział Humanistyczny,

9)   mgr Justyna Bieńkowska - Wydział Lekarski,

10)    lic. Alicja Lewandowska - Wydział Matematyki i Informatyki,

11)    lic. Karolina Pianka - Wydział Matematyki i Informatyki,

12)    Sabina Manista­ -Wydział Medycyny Weterynaryjnej,

13)    Jadwiga Woroniecka - Wydział Nauk Ekonomicznych,

14)    mgr Dorota Majewska - Wydział Nauk Społecznych,

15)    mgr Helena  Radomska - Wydział Nauk Społecznych,

16)    mgr Natalia Lipińska-Wilk - Wydział Nauk Technicznych,

17)    dr inż. Aleksandra Majkowska - Wydział Nauki o Żywności,

18)    mgr Iryna Piroh - Wydział Prawa i Administracji,

19)    mgr Jolanta Szamatowicz - Wydział Prawa i Administracji,

20)    mgr inż. Magdalena Głąb - Wydział Rolnictwa i Leśnictwa,

21)    mgr inż. Iwona Tyszka - Wydział Rolnictwa i Leśnictwa,

22)    mgr inż. Justyna Warmińska  - Wydział Rolnictwa i Leśnictwa,

23)    mgr inż. Marta Mikutra - Wydział Sztuki,

24)    mgr Magdalena Pachla - Wydział Teologii,

25)    mgr inż. Weronika Grela - Szkoła Zdrowia Publicznego,

26)    mgr Joanna Chyła - Filia w Ełku,

27)    mgr Katarzyna Dąbrowska- Filia w Ełku.

2.    Funkcję Przewodniczącej Zespołu powierzam mgr Katarzynie Kowalczyk-Grygo.

 

§ 2

Do podstawowych zadań Zespołu, o którym mowa w § 1 ust. 1 należy:

1)   udzielanie studentom informacji o zasadach, terminach i warunkach ubiegania się o  stypendium rektora,

2)   przyjmowanie i weryfikacja wniosków o stypendium rektora pod kątem ich kompletności oraz poprawności wypełnienia, a w przypadku stwierdzenia braków formalnych, wezwanie studenta do ich  usunięcia,  

3)   przygotowanie list rankingowych studentów ubiegających się o stypendium rektora,

4)   przygotowanie decyzji administracyjnych dotyczących stypendium rektora,

5)   sporządzanie danych statystycznych.

 

§ 3

Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Rektor

dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM

 

 

 

D_47_2025.pdf
Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM
Data wytworzenia:
6 października 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
6 października 2025 12:25
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
6 października 2025 12:37