Sygnatura: DR/47/2025
Wejście w życie: 06.10.2025
Ważny do: -
Dokumenty powiązane: Brak dokumentów powiązanych.
Decyzja Nr 47/2025
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 6 października 2025 roku
w sprawie powołania Uczelnianego zespołu ds. stypendium Rektora dla studentów w roku akademickim 2025/2026
Działając na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2024 r. poz. 1571, ze zm.) oraz § 2 ust. 1 Regulaminu świadczeń dla studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 62/2025 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego z dnia 30 września 2025 roku w sprawie Regulaminu świadczeń dla studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowi się, co następuje:
§ 1
1. Powołuję Uczelniany zespół ds. stypendium Rektora dla studentów w roku akademickim 2025/2026, zwany dalej Zespołem, w składzie:
1) mgr Katarzyna Kowalczyk-Grygo - Biuro ds. Studenckich,
2) mgr Ewa Kosek - Wydział Bioinżynierii Zwierząt,
3) mgr inż. Dorota Filipiak - Wydział Biologii i Biotechnologii,
4) mgr Ewelina Morawska - Wydział Biologii i Biotechnologii,
5) mgr Amanda Michalska - Wydział Geoinżynierii,
6) dr Agata Wasilewska - Wydział Geoinżynierii,
7) mgr Agnieszka Dziuba - Wydział Humanistyczny,
8) mgr Monika Rubacha - Wydział Humanistyczny,
9) mgr Justyna Bieńkowska - Wydział Lekarski,
10) lic. Alicja Lewandowska - Wydział Matematyki i Informatyki,
11) lic. Karolina Pianka - Wydział Matematyki i Informatyki,
12) Sabina Manista -Wydział Medycyny Weterynaryjnej,
13) Jadwiga Woroniecka - Wydział Nauk Ekonomicznych,
14) mgr Dorota Majewska - Wydział Nauk Społecznych,
15) mgr Helena Radomska - Wydział Nauk Społecznych,
16) mgr Natalia Lipińska-Wilk - Wydział Nauk Technicznych,
17) dr inż. Aleksandra Majkowska - Wydział Nauki o Żywności,
18) mgr Iryna Piroh - Wydział Prawa i Administracji,
19) mgr Jolanta Szamatowicz - Wydział Prawa i Administracji,
20) mgr inż. Magdalena Głąb - Wydział Rolnictwa i Leśnictwa,
21) mgr inż. Iwona Tyszka - Wydział Rolnictwa i Leśnictwa,
22) mgr inż. Justyna Warmińska - Wydział Rolnictwa i Leśnictwa,
23) mgr inż. Marta Mikutra - Wydział Sztuki,
24) mgr Magdalena Pachla - Wydział Teologii,
25) mgr inż. Weronika Grela - Szkoła Zdrowia Publicznego,
26) mgr Joanna Chyła - Filia w Ełku,
27) mgr Katarzyna Dąbrowska- Filia w Ełku.
2. Funkcję Przewodniczącej Zespołu powierzam mgr Katarzynie Kowalczyk-Grygo.
§ 2
Do podstawowych zadań Zespołu, o którym mowa w § 1 ust. 1 należy:
1) udzielanie studentom informacji o zasadach, terminach i warunkach ubiegania się o stypendium rektora,
2) przyjmowanie i weryfikacja wniosków o stypendium rektora pod kątem ich kompletności oraz poprawności wypełnienia, a w przypadku stwierdzenia braków formalnych, wezwanie studenta do ich usunięcia,
3) przygotowanie list rankingowych studentów ubiegających się o stypendium rektora,
4) przygotowanie decyzji administracyjnych dotyczących stypendium rektora,
5) sporządzanie danych statystycznych.
§ 3
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM
D_47_2025.pdf |
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM | ||
Data wytworzenia: |
6 października 2025 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
6 października 2025 12:25 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
6 października 2025 12:37 |