Sygnatura: DR/46/2019
Wejście w życie: 04.06.2019
Ważny do: 30.09.2020
Dokumenty powiązane: Brak dokumentów powiązanych.
Decyzja Nr 46/2019
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 5 czerwca 2019 roku
w sprawie powołania Zespołu Zarządzającego projektem pn. Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” umowa o dofinansowanie nr RPWM.01.01.00-28-0001/18-00 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Działanie 1.1 Nowoczesna infrastruktura badawcza publicznych jednostek naukowych
Na podstawie §17 ust. 7 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie stanowi się, co następuje:
§ 1
Powołuje się Zespół Zarządzający Projektem pn. „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” nr umowy o dofinansowanie RPWM.01.01.00-28-0001/18-00w następującym składzie:
1) Kierownik Projektu i Koordynator Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa – prof. dr hab. inż. Katarzyna Glińska-Lewczuk,
2) Koordynator Wydziału Medycyny Weterynaryjnej – prof. dr hab. wet. Bogdan Lewczuk,
3) Koordynator Wydziału Bioinżynierii Zwierząt – prof. dr hab. inż. Wiesław Sobotka,
4) Koordynator Wydziału Nauki o Żywności – dr hab. inż. Marzena Danowska-Oziewicz,
5) Koordynator Wydziału Biologii i Biotechnologii – prof. dr hab. Iwona Bogacka,
6) Koordynator Wydziału Nauk o Środowisku – dr hab. inż. Marcin Zieliński,
7) Asystent Kierownika Projektu – mgr Arkadiusz Tabaka – Centrum Innowacji i Transferu Technologii,
8) Specjalista ds. monitoringu – mgr Mariola Kulawczuk – Centrum Innowacji i Transferu Technologii,
9) Specjalista ds. zamówień publicznych – mgr Barbara Drozd,
10) Specjalista ds. rozliczeń projektowych – mgr Anna Dylewicz.
§ 2
Zespół Zarządzający Projektem odpowiada min. za:
1) realizację projektu zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym,
2) przygotowanie i prowadzenie dokumentacji projektowej,
3) aktualizację dokumentacji w przypadku zmian prawnych oraz procedur wdrażania,
4) bezpośrednią współpracę z wykonawcami,
5) planowanie finansowania i wnioskowanie o środki,
6) prowadzenie monitoringu i sprawozdawczość,
7) śledzenie postępów w odniesieniu do planu projektu.
§ 3
Zakresy obowiązków poszczególnych członków Zespołu Zarządzającego zostaną określone w ramach zawartych umów o pracę.
§ 4
Decyzja wchodzi w życie z dniem jej podpisania.
Rektor
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI - Rektor | ||
Data wytworzenia: |
4 czerwca 2019 | ||
Opublikowano przez: |
Ewa Polańska | ||
Data opublikowania: |
12 maja 2021 13:25 | ||
Aktualizowano przez: |
Ewa Polańska | ||
Data aktualizacji: |
13 maja 2021 00:00 |