Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Sygnatura: DR/46/2019

Wejście w życie: 04.06.2019

Ważny do: 30.09.2020

Dokumenty powiązane: Brak dokumentów powiązanych.

Decyzja Nr 46/2019

Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

z dnia 5 czerwca 2019 roku

w sprawie powołania Zespołu Zarządzającego projektem pn. Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” umowa o dofinansowanie nr RPWM.01.01.00-28-0001/18-00 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Działanie 1.1 Nowoczesna infrastruktura badawcza publicznych jednostek naukowych

 

Na podstawie §17 ust. 7 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie stanowi się, co następuje:

 

§ 1

Powołuje się Zespół Zarządzający Projektem pn. „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” nr umowy o dofinansowanie RPWM.01.01.00-28-0001/18-00w następującym składzie:

   1)  Kierownik Projektu i Koordynator Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa – prof. dr hab. inż. Katarzyna Glińska-Lewczuk,

   2)  Koordynator Wydziału Medycyny Weterynaryjnej – prof. dr hab. wet. Bogdan Lewczuk,

   3)  Koordynator Wydziału Bioinżynierii Zwierząt – prof. dr hab. inż. Wiesław Sobotka,

   4)  Koordynator Wydziału Nauki o Żywności – dr hab. inż. Marzena Danowska-Oziewicz,

   5)  Koordynator Wydziału Biologii i Biotechnologii – prof. dr hab. Iwona Bogacka,

   6)  Koordynator Wydziału Nauk o Środowisku – dr hab. inż. Marcin Zieliński,

   7)  Asystent Kierownika Projektu – mgr Arkadiusz Tabaka – Centrum Innowacji i Transferu Technologii,

   8)  Specjalista ds. monitoringu – mgr Mariola Kulawczuk – Centrum Innowacji i Transferu Technologii,

   9)  Specjalista ds. zamówień publicznych – mgr Barbara Drozd,

 10)   Specjalista ds. rozliczeń projektowych – mgr Anna Dylewicz.

 

§ 2

Zespół Zarządzający Projektem odpowiada min. za:

  1)    realizację projektu zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym,

  2)    przygotowanie i prowadzenie dokumentacji projektowej,

  3)    aktualizację dokumentacji w przypadku zmian prawnych oraz procedur wdrażania, 

  4)    bezpośrednią współpracę z wykonawcami,

  5)    planowanie finansowania i wnioskowanie o środki,

  6)    prowadzenie monitoringu i sprawozdawczość,

  7)    śledzenie postępów w odniesieniu do planu projektu.

 

§ 3

Zakresy obowiązków poszczególnych członków Zespołu Zarządzającego zostaną określone w ramach zawartych umów o pracę.

§ 4

Decyzja wchodzi w życie z dniem jej podpisania.

 

Rektor 

prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI

Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI - Rektor
Data wytworzenia:
4 czerwca 2019
Opublikowano przez:
Ewa Polańska
Data opublikowania:
12 maja 2021 13:25
Aktualizowano przez:
Ewa Polańska
Data aktualizacji:
13 maja 2021 00:00