Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Sygnatura: DR/41/2025

Wejście w życie: 16.09.2025

Ważny do: -

Dokumenty powiązane: Brak dokumentów powiązanych.

Decyzja Nr 41/2025
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
z dnia 16 września 2025 roku

w sprawie powołania Zespołu Projektowego do projektu „Utworzenie Centrum Badawczego Klinicznych Nauk Weterynaryjnych na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie” w ramach Działania 1.1 Publiczna infrastruktura naukowo – badawcza Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021-2027

Działając na podstawie § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.) oraz § 9 ust. 1 Zasad przygotowania i realizacji projektów koordynowanych przez Centrum Zarządzania Projektami i Analiz Strategicznych w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie wprowadzonych Zarządzeniem Nr 42/2025 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 26 czerwca 2025 roku stanowi się, co następuje:

§ 1

Powołuję Zespół Projektowy do realizacji projektu pn. „Utworzenie Centrum Badawczego Klinicznych Nauk Weterynaryjnych na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie” w ramach Działania 1.1 Publiczna infrastruktura naukowo – badawcza Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021-2027.

§ 2

W skład Zespołu Projektowego wchodzą:

  1. mgr inż. Agnieszka Wądołowska – kierownik projektu,
  2. mgr Emilia Kaca – zastępca kierownika projektu,
  3. mgr Magdalena Kryszk– specjalista ds. realizacji i planowania projektu,
  4. mgr Karolina Bober – specjalista ds. monitoringu i promocji projektu,
  5. prof. dr hab. Bogdan Lewczuk – koordynator ds. funkcjonalno – użytkowych projektu,
  6. prof. dr hab. Andrzej Rychlik – Katedra Diagnostyki Klinicznej,
  7. dr hab. Piotr Socha, prof. UWM – Katedra Rozrodu Zwierząt z Kliniką,
  8. dr hab. Liliana Rytel, prof. UWM – Katedra Chorób Wewnętrznych z Kliniką,
  9. dr hab. Yauheni Zhalniarovich, prof. UWM – Katedra Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką,
  10. dr hab. Natalia Ziółkowska, prof. UWM – Katedra Histologii i Embriologii,
  11. dr Marta Mieszkowska – Katedra Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką,
  12. dr Renata Nieradka – Poliklinika,
  13. dr Karolina Malewska – Poliklinika,
  14. mgr inż. Emil Sówka – inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  15. mgr inż. Leszek Gosiewski – inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
  16. mgr. inż. Lech Kotlewski – inspektor nadzoru w specjalności robót konstrukcyjno – budowlanych.

§ 3

Do zadań Zespołu Projektowego należy realizacja wszystkich zadań Uniwersytetu Warmińsko–Mazurskiego w Olsztynie wynikających z Umowy o dofinansowanie projektu, w szczególności przygotowanie, realizacja i rozliczenie działań projektowych zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu, a także czynny udział w realizacji projektu, kompletowanie wymaganych dokumentów, uczestnictwo w konsultacjach i pracach zespołu, gromadzenie i analiza informacji związanych z zakresem powierzonych zadań, a także terminowe przekazywanie danych i wyników dotyczących realizacji poszczególnych działań kierownikowi projektu, zgodnie z harmonogramem i przyjętymi procedurami. 

§4

Za prowadzenie wydzielonej ewidencji księgowej projektu odpowiada Kwestor.

§5

Za prowadzenie procedur w zakresie wyłonienia wykonawcy robót budowlanych oraz dostawców usług i urządzeń odpowiada Kierownik Działu Zamówień Publicznych.

§6

Wykonanie decyzji powierzam kierownikowi projektu, który jest odpowiedzialny za całościową realizację i koordynację działań związanych z realizacją projektu oraz przekazywanie okresowych raportów z realizacji projektu do Prorektora ds. nauki i współpracy międzynarodowej oraz do Komitetu Sterującego.

§7

Inspektorzy nadzoru wchodzący w skład Zespołu Projektowego są zobowiązani do wykonywania obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2025 roku, poz. 418 ze zm.).

§8

Członkowie Zespołu ponoszą odpowiedzialność za powierzone im zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi UWM.

§9

Zespół projektowy obraduje nie rzadziej niż raz na kwartał, z posiedzeń sporządza się protokół. Protokoły z posiedzeń Zespołu projektowego podlegają przedłożeniu Komitetowi Sterującemu. 

§10

Zespół Projektowy działa pod nadzorem Komitetu Sterującego powołanego do monitorowania realizacji projektu.

§11

Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Rektor
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM

 

D_41_2025.pdf
Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM
Data wytworzenia:
16 września 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
17 września 2025 10:04
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
17 września 2025 10:08