Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Sygnatura: DR/40/2019

Wejście w życie: 12.05.2019

Ważny do: 29.09.2020

Dokumenty powiązane: Brak dokumentów powiązanych.

Decyzja Nr 40/2019

Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

z dnia 13 maja 2019 roku

w sprawie powołania Punktu Obsługi Kandydata

 

Działając na podstawie § 17 ust. 7 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, przyjętego Uchwałą Nr 785 Senatu UWM w Olsztynie z dnia 25 listopada 2011 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zmianami), stanowi się, co następuje:

§ 1

Do obsługi kandydatów na studia stacjonarne i niestacjonarne na rok akademicki 2019/2020 w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie powołuje się Punkt Obsługi Kandydata.

§ 2

Do zadań Punktu Obsługi Kandydata należy:

   1)   udzielanie informacji o zasadach, terminach i warunkach rekrutacji na studia,

   2)   obsługa infolinii telefonicznej dotyczącej rekrutacji, forum internetowego oraz rekrutacyjnej

       poczty elektronicznej,

   3)   obsługa Systemu Internetowej Rejestracji Kandydatów na poziomie ogólnouczelnianym, w tym

       wprowadzanie wyników egzaminu dojrzałości dla kandydatów na studia I stopnia i jednolite

       studia magisterskie oraz wyniku studiów dla kandydatów na studia II stopnia,

   4)   udzielanie pomocy kandydatom w rejestracji na studia,

   5)   weryfikacja i przyjmowanie dokumentów od kandydatów ubiegających się o przyjęcie na

       wszystkie kierunki i formy studiów,

   6)   przyjmowanie potwierdzeń od kandydatów zakwalifikowanych na studia,

   7)   inne prace związane z koordynacją i przebiegiem rekrutacji kandydatów na pierwszy rok studiów stacjonarnych i niestacjonarnych.

§ 3

Do pracy w Punkcie Obsługi Kandydata wyznaczone zostają następujące osoby:

   1)     mgr Justyna Bieńkowska,

   2)     mgr inż. Artur Błaszczyk,

   3)     mgr Marzenna Borkowska,

   4)     dr inż. Ewa Burczyk,

   5)     dr Maciej Duda,

   6)     dr Stanisław Drozda,

   7)     mgr Barbara Golonka,

   8)     mgr Paweł Goławski,

   9)     mgr Aleksandra Grudzińska,

 10)     mgr Beata Gwiazda,

 11)     mgr Joanna Janiuk,

 12)     mgr inż. Wiesława Kolano,

 13)     mgr Adrian Kornet,

 14)     mgr inż. Małgorzata Makowska,

 15)     dr hab. inż. Tomasz Mituniewicz,

 16)     mgr Anna Niedziela,

 17)     dr Tomasz Nowakowski,

 18)     dr inż. Tomasz Olkowski,

 19)     dr Sylwia Okorska,

 20)     dr hab. inż. Adam Okorski,

 21)     Łukasz Olszewski,

 22)     mgr Łukasz Paukszto,

 23)     mgr Izabela Pawlicka,

 24)     mgr inż. Monika Pliszka,

 25)     mgr Andrzej Pobiedziński,

 26)     mgr inż. Magdalena Rozmianiec-Perzyńska,

 27)     mgr Irena Rzatkiewicz,

 28)     dr Kamil Szandar,

 29)     mgr Marzena Śmiech,

 30)     dr inż. Agnieszka Trystuła,

 31)     inż. Renata Uchal,

 32)     dr Marcin Warmiński,

 33)     mgr inż. Marta Wasiak.

§ 4

Pracami Punktu Obsługi Kandydata kieruje wyznaczony pracownik biura właściwego ds. rekrutacji.

§ 5

Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Rektor

Prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI

Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI - Rektor
Data wytworzenia:
12 maja 2019
Opublikowano przez:
Ewa Polańska
Data opublikowania:
10 maja 2021 14:44
Aktualizowano przez:
Ewa Polańska
Data aktualizacji:
11 maja 2021 00:00