Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Sygnatura: DR/134/2023

Wejście w życie: 29.10.2023

Ważny do: -

Dokumenty powiązane: DR/72/2021 DR/7/2021

Tekst scalony

Decyzja Nr 134/2023
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 30 października 2023 roku

w sprawie zmiany Decyzji Nr 7/2021 z dnia 5 lutego 2021 roku w sprawie powołania Zespołu ds. wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie

Działając na podstawie § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zmianami), stanowi się, co następuje:

§ 1

  1. W § 1 Decyzji Nr 7/2021 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 5 lutego 2021 roku w powołania Zespołu ds. wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie wprowadza się następujące zmiany:
    1) w pkt w nazwę funkcji „Zastępca Kanclerza  ds. Administracyjno-Gospodarczych” zastępuje się nazwą „Zastępca
        Kanclerza ds. Administracyjnych”,
    2) pkt 3 otrzymuje brzmienie: „3) mgr Anna Wójcicka (Archiwum UWM),”,
    3) w pkt 4 nazwę jednostki „RCI” zastępuje się nazwą „Centrum Informatyczne”,
    4) pkt 5 otrzymuje brzmienie: „5) mgr Weronika Turolska (Biuro Rektora),”,
    5) pkt 6 otrzymuje brzmienie: „6) inż. Katarzyna Kuźmińska (Kancelaria Ogólna – Koordynator czynności kancelaryjnych),”,
    6) dodaje się pkt 8 i 9 w brzmieniu:
       „8) mgr Marcin Grabowski (Centrum Informatyczne),
         9) Damian Wójcik (Centrum Informatyczne).”.
  2. Po zmianie, o której mowa w ust. 1 skład Zespołu ds. wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją przedstawia się następująco:

Przewodnicząca:
1)  mgr Adriana Faraś-Bąk (Zastępca Kanclerza ds. Administracyjnych),
Członkowie:
2)  mgr Izabela Bagińska (Biuro Prawne),
3)  mgr Anna Wójcicka (Archiwum),
4)  mgr Andrzej Rydzewski (Centrum Informatyczne – Koordynator wdrożenia),
5)  mgr Weronika Turolska (Biuro Rektora),
6)  inż. Katarzyna Kuźmińska (Kancelaria Ogólna – Koordynator czynności kancelaryjnych),
7)  mgr inż. Agnieszka Choma-Meus (Kwestura),
8)  mgr Marcin Grabowski (Centrum Informatyczne),
9)  Damian Wójcik (Centrum Informatyczne).

§ 2

Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Rektor
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM

D134_2023.PDF
Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM
Data wytworzenia:
29 października 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
13 listopada 2023 09:15
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
13 listopada 2023 09:32