Sygnatura: DR/134/2023
Wejście w życie: 29.10.2023
Ważny do: -
Dokumenty powiązane: DR/72/2021 DR/7/2021
Decyzja Nr 134/2023
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 30 października 2023 roku
w sprawie zmiany Decyzji Nr 7/2021 z dnia 5 lutego 2021 roku w sprawie powołania Zespołu ds. wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie
Działając na podstawie § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zmianami), stanowi się, co następuje:
§ 1
- W § 1 Decyzji Nr 7/2021 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 5 lutego 2021 roku w powołania Zespołu ds. wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie wprowadza się następujące zmiany:
1) w pkt w nazwę funkcji „Zastępca Kanclerza ds. Administracyjno-Gospodarczych” zastępuje się nazwą „Zastępca
Kanclerza ds. Administracyjnych”,
2) pkt 3 otrzymuje brzmienie: „3) mgr Anna Wójcicka (Archiwum UWM),”,
3) w pkt 4 nazwę jednostki „RCI” zastępuje się nazwą „Centrum Informatyczne”,
4) pkt 5 otrzymuje brzmienie: „5) mgr Weronika Turolska (Biuro Rektora),”,
5) pkt 6 otrzymuje brzmienie: „6) inż. Katarzyna Kuźmińska (Kancelaria Ogólna – Koordynator czynności kancelaryjnych),”,
6) dodaje się pkt 8 i 9 w brzmieniu:
„8) mgr Marcin Grabowski (Centrum Informatyczne),
9) Damian Wójcik (Centrum Informatyczne).”. - Po zmianie, o której mowa w ust. 1 skład Zespołu ds. wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją przedstawia się następująco:
Przewodnicząca:
1) mgr Adriana Faraś-Bąk (Zastępca Kanclerza ds. Administracyjnych),
Członkowie:
2) mgr Izabela Bagińska (Biuro Prawne),
3) mgr Anna Wójcicka (Archiwum),
4) mgr Andrzej Rydzewski (Centrum Informatyczne – Koordynator wdrożenia),
5) mgr Weronika Turolska (Biuro Rektora),
6) inż. Katarzyna Kuźmińska (Kancelaria Ogólna – Koordynator czynności kancelaryjnych),
7) mgr inż. Agnieszka Choma-Meus (Kwestura),
8) mgr Marcin Grabowski (Centrum Informatyczne),
9) Damian Wójcik (Centrum Informatyczne).
§ 2
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM
D134_2023.PDF |
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM | ||
Data wytworzenia: |
29 października 2023 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
13 listopada 2023 09:15 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
13 listopada 2023 09:32 |