Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Sygnatura: DR/13/2016

Wejście w życie: 08.05.2016

Ważny do: 29.09.2017

Dokumenty powiązane: Brak dokumentów powiązanych.

Decyzja Nr 13/2016

Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

z dnia 9 maja 2016 roku

w sprawie powołania Punktu Obsługi Kandydata 

Działając na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 roku, poz. 572, z późn. zm.), § 17 ust. 1 i 7 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, przyjętego Uchwałą Nr 785 Senatu UWM w Olsztynie z dnia 25 listopada 2011 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zmianami), stanowi się, co następuje:

§ 1

Do obsługi kandydatów na studia stacjonarne i niestacjonarne na rok akademicki 2016/2017 w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie powołuje się Punkt Obsługi Kandydata.

§ 2

Do zadań Punktu Obsługi Kandydata należy: 

1) udzielanie informacji o zasadach, terminach i warunkach rekrutacji na studia,

2) obsługa infolinii telefonicznej dotyczącej rekrutacji, forum internetowego oraz rekrutacyjnej poczty elektronicznej, 

3) obsługa Systemu Internetowej Rejestracji Kandydatów na poziomie ogólnouczelnianym, w tym wprowadzanie wyników egzaminu dojrzałości dla kandydatów na studia I stopnia i jednolite studia magisterskie oraz wyniku studiów dla kandydatów na studia II stopnia,

4) udzielanie pomocy kandydatom w rejestracji na studia,  

5) weryfikacja i przyjmowanie dokumentów od kandydatów ubiegających się o przyjęcie na wszystkie kierunki i formy studiów, 

6) przyjmowanie potwierdzeń od kandydatów zakwalifikowanych na studia, 

7) inne prace związane z koordynacją i przebiegiem rekrutacji kandydatów na pierwszy rok studiów stacjonarnych i niestacjonarnych.

§ 3

Do pracy w Punkcie Obsługi Kandydata wyznaczone zostają następujące osoby:

1)     mgr Agnieszka Zdanowska - Kierownik, 

2)     mgr Marzenna Borkowska,

3)     dr inż. Jarosław Budny,

4)     dr Stanisław Drozda,

5)     dr Maciej Duda,

6)     dr Grzegorz Fiedorowicz,

7)     mgr Barbara Golonka,

8)     mgr Paweł Goławski, 

9)     dr Joanna Grabowska,

10)      mgr Beata Gwiazda, 

11)      mgr Joanna Janiuk, 

12)      mgr Adrian Kornet, 

13)      mgr Paweł Łojewski,

14)      dr hab. inż. Tomasz Mituniewicz, 

15)      inż. Edyta Mituniewicz,

16)      mgr Anna Niedziela,

17)      dr Tomasz Nowakowski,

18)      dr Sylwia Okorska,

19)      dr inż. Adam Okorski,

20)      dr inż. Tomasz Olkowski,

21)       Łukasz Olszewski,

22)      dr inż. Katarzyna Pawlewicz, 

23)      mgr inż. Monika Pliszka,

24)      mgr Andrzej Pobiedziński, 

25)      lic. Irena Rzatkiewicz, 

26)      dr inż. Marcin Sidoruk, 

27)      mgr Jerzy Socki, 

28)      mgr Małgorzata Stankiewicz,

29)      dr Kamil Szandar,

30)      mgr Marzena Śmiech, 

31)      dr inż. Agnieszka Trystuła, 

32)      inż. Renata Uchal,

33)      dr Marcin Warmiński,

34)      mgr inż. Marta Wasiak.

§ 4

Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania. 

 

Rektor

Prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI

 

Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI - Rektor
Data wytworzenia:
8 maja 2016
Opublikowano przez:
Ewa Polańska
Data opublikowania:
1 kwietnia 2021 12:43
Aktualizowano przez:
Ewa Polańska
Data aktualizacji:
2 kwietnia 2021 00:00