Sygnatura: DR/12/2013
Wejście w życie: 03.02.2013
Ważny do: -
Dokumenty powiązane: Brak dokumentów powiązanych.
Decyzja Nr 12/2013
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 4 lutego 2013 roku
w sprawie powołania Zespołu ds. Kontroli projektów europejskich
Działając na podstawie § 17 ust. 7 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie stanowi się co następuje:
§ 1
1. W celu weryfikacji prawidłowości postępowania przy realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej powołuje się Zespół ds. kontroli projektów europejskich, zwany dalej Zespołem, w składzie:
1) dr hab. Mirosław GORNOWICZ, prof.. UWM - Przewodniczący,
2) prof. dr hab. Jerzy JAROSZEWSKI,
3) dr hab. Jerzy A. PRZYBOROWSKI, prof. UWM
4) dr inż. Aleksander SOCHA,
5) mgr Sławomira PIETRZYK,
6) mgr Eliza POPŁAWSKA-JODKO,
7) mgr Jadwiga WAJSZCZYK-NIEMIEC.
2. Zespół przeprowadzi kontrolę zgodności projektów realizowanych w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, finansowanych ze środków Unii Europejskiej z obowiązującymi przepisami prawa.
3. W trakcie prowadzenia kontroli członkowie Zespołu mają prawo żądać dostępu do wszystkich dokumentów związanych z realizacją projektu.
4. Po zakończeniu czynności kontrolnych Przewodniczący Zespołu przedstawi Rektorowi sprawozdanie.
§ 2
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI - Rektor | ||
Data wytworzenia: |
3 lutego 2013 | ||
Opublikowano przez: |
Ewa Polańska | ||
Data opublikowania: |
11 lutego 2021 14:05 | ||
Aktualizowano przez: |
Ewa Polańska | ||
Data aktualizacji: |
11 lutego 2021 14:06 |