Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Sygnatura: DR/12/2013

Wejście w życie: 03.02.2013

Ważny do: -

Dokumenty powiązane: Brak dokumentów powiązanych.

Decyzja Nr  12/2013

Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

z dnia 4 lutego 2013 roku

 

w sprawie powołania Zespołu ds. Kontroli projektów europejskich

Działając na podstawie § 17 ust. 7 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie  stanowi się co następuje:

§ 1

1.     W celu weryfikacji prawidłowości postępowania przy realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej powołuje się Zespół ds. kontroli projektów europejskich, zwany dalej Zespołem, w składzie:

1)     dr hab. Mirosław GORNOWICZ, prof.. UWM - Przewodniczący,

2)     prof. dr hab. Jerzy JAROSZEWSKI,

3)     dr hab. Jerzy A. PRZYBOROWSKI, prof. UWM

4)     dr inż. Aleksander SOCHA,

5)     mgr Sławomira PIETRZYK,

6)     mgr Eliza POPŁAWSKA-JODKO,

7)     mgr Jadwiga WAJSZCZYK-NIEMIEC.

2.     Zespół przeprowadzi kontrolę zgodności projektów realizowanych w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, finansowanych ze środków Unii Europejskiej z obowiązującymi przepisami prawa.

3.     W trakcie prowadzenia kontroli członkowie Zespołu mają prawo żądać dostępu do wszystkich dokumentów związanych z realizacją projektu.

4.     Po zakończeniu czynności kontrolnych Przewodniczący Zespołu przedstawi Rektorowi sprawozdanie.

§ 2

Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Rektor

prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI

Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI - Rektor
Data wytworzenia:
3 lutego 2013
Opublikowano przez:
Ewa Polańska
Data opublikowania:
11 lutego 2021 14:05
Aktualizowano przez:
Ewa Polańska
Data aktualizacji:
11 lutego 2021 14:06