Sygnatura: DR/103/2024
Wejście w życie: 04.10.2024
Ważny do: -
Dokumenty powiązane: Brak dokumentów powiązanych.
Decyzja Nr 103/2024
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 4 października 2024 roku
w sprawie powołania Uczelnianego zespołu ds. stypendium Rektora dla studentów w roku akademickim 2024/2025
Działając na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, ze zm.) oraz § 2 ust. 1 Regulaminu świadczeń dla studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 84/2024 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego z dnia 30 września 2024 roku w sprawie Regulaminu świadczeń dla studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowi się, co następuje:
§ 1
- Powołuję Uczelniany zespół ds. stypendium Rektora dla studentów w roku akademickim 2024/2025, zwany dalej Zespołem, w składzie:
1) mgr Katarzyna Kowalczyk-Grygo - Biuro ds. Studenckich,
2) mgr inż. Dorota Koryzno - Biuro ds. Studenckich,
3) mgr Ewa Kosek - Wydział Bioinżynierii Zwierząt,
4) mgr inż. Dorota Filipiak - Wydział Biologii i Biotechnologii,
5) mgr Amanda Michalska - Wydział Geoinżynierii,
6) dr Agata Wasilewska - Wydział Geoinżynierii,
7) mgr Agnieszka Dziuba - Wydział Humanistyczny,
8) mgr Monika Rubacha - Wydział Humanistyczny,
9) mgr Justyna Bieńkowska - Wydział Lekarski,
10) lic. Karolina Pianka - Wydział Matematyki i Informatyki,
11) Sabina Manista -Wydział Medycyny Weterynaryjnej,
12) Jadwiga Woroniecka - Wydział Nauk Ekonomicznych,
13) mgr Dorota Majewska - Wydział Nauk Społecznych,
14) mgr Beata Kopko - Wydział Nauk Społecznych,
15) mgr Natalia Lipińska-Wilk - Wydział Nauk Technicznych,
16) dr inż. Aleksandra Majkowska - Wydział Nauki o Żywności,
17) mgr Iryna Piroh - Wydział Prawa i Administracji,
18) mgr Jolanta Szamatowicz - Wydział Prawa i Administracji,
19) mgr inż. Iwona Tyszka - Wydział Rolnictwa i Leśnictwa,
20) mgr inż. Justyna Warmińska - Wydział Rolnictwa i Leśnictwa,
21) mgr inż. Marta Mikutra - Wydział Sztuki,
22) mgr Magdalena Pachla - Wydział Teologii,
23) mgr inż. Weronika Grela - Szkoła Zdrowia Publicznego,
24) mgr Joanna Chyła - Filia w Ełku,
25) mgr Katarzyna Dąbrowska- Filia w Ełku. - Funkcję Przewodniczącego Zespołu powierzam mgr Katarzynie Kowalczyk-Grygo.
§ 2
Do podstawowych zadań Zespołu, o którym mowa w §1 ust. 1 należy:
1) udzielanie studentom informacji o zasadach, terminach i warunkach ubiegania się o stypendium
rektora,
2) przyjmowanie wniosków o stypendium rektora z uwzględnieniem, że poszczególni członkowie Zespołu
przyjmują wnioski studentów wyłącznie ze swoich jednostek,
3) przygotowanie list rankingowych studentów ubiegających się o stypendium rektora,
4) przygotowanie decyzji administracyjnych dotyczących stypendium rektora,
5) sporządzanie danych statystycznych.
§ 3
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM
D103_2024.pdf |
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM | ||
Data wytworzenia: |
4 października 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
4 października 2024 13:43 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
4 października 2024 13:48 |