Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Sygnatura: DR/103/2024

Wejście w życie: 04.10.2024

Ważny do: -

Dokumenty powiązane: Brak dokumentów powiązanych.

Decyzja Nr 103/2024
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 4 października 2024 roku

 

w sprawie powołania Uczelnianego zespołu ds. stypendium Rektora dla studentów w roku akademickim 2024/2025

Działając na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, ze zm.) oraz § 2 ust. 1 Regulaminu świadczeń dla studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 84/2024 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego z dnia 30 września 2024 roku w sprawie Regulaminu świadczeń dla studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowi się, co następuje:

§ 1

  1. Powołuję Uczelniany zespół ds. stypendium Rektora dla studentów w roku akademickim 2024/2025, zwany dalej Zespołem, w składzie:
    1) mgr Katarzyna Kowalczyk-Grygo - Biuro ds. Studenckich,
    2) mgr inż. Dorota Koryzno - Biuro ds. Studenckich,
    3) mgr Ewa Kosek - Wydział Bioinżynierii Zwierząt,
    4) mgr inż. Dorota Filipiak - Wydział Biologii i Biotechnologii,
    5) mgr Amanda Michalska - Wydział Geoinżynierii,
    6) dr Agata Wasilewska - Wydział Geoinżynierii,
    7) mgr Agnieszka Dziuba - Wydział Humanistyczny,
    8) mgr Monika Rubacha - Wydział Humanistyczny,
    9) mgr Justyna Bieńkowska - Wydział Lekarski,
    10) lic. Karolina Pianka - Wydział Matematyki i Informatyki,
    11) Sabina Manista­ -Wydział Medycyny Weterynaryjnej,
    12) Jadwiga Woroniecka - Wydział Nauk Ekonomicznych,
    13) mgr Dorota Majewska - Wydział Nauk Społecznych,
    14) mgr Beata Kopko - Wydział Nauk Społecznych,
    15) mgr Natalia Lipińska-Wilk - Wydział Nauk Technicznych,
    16) dr inż. Aleksandra Majkowska - Wydział Nauki o Żywności,
    17) mgr Iryna Piroh - Wydział Prawa i Administracji,
    18) mgr Jolanta Szamatowicz - Wydział Prawa i Administracji,
    19) mgr inż. Iwona Tyszka - Wydział Rolnictwa i Leśnictwa,
    20) mgr inż. Justyna Warmińska - Wydział Rolnictwa i Leśnictwa,
    21) mgr inż. Marta Mikutra - Wydział Sztuki,
    22) mgr Magdalena Pachla - Wydział Teologii,
    23) mgr inż. Weronika Grela - Szkoła Zdrowia Publicznego,
    24) mgr Joanna Chyła - Filia w Ełku,
    25) mgr Katarzyna Dąbrowska- Filia w Ełku.
  2. Funkcję Przewodniczącego Zespołu powierzam mgr Katarzynie Kowalczyk-Grygo.

§ 2

Do podstawowych zadań Zespołu, o którym mowa w §1 ust. 1 należy:
1) udzielanie studentom informacji o zasadach, terminach i warunkach ubiegania się o stypendium
     rektora,
2) przyjmowanie wniosków o stypendium rektora z uwzględnieniem, że poszczególni członkowie Zespołu
    przyjmują wnioski studentów wyłącznie ze swoich jednostek,
3) przygotowanie list rankingowych studentów ubiegających się o stypendium rektora,
4) przygotowanie decyzji administracyjnych dotyczących stypendium rektora,
5) sporządzanie danych statystycznych.

§ 3

Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Rektor
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM

D103_2024.pdf
Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM
Data wytworzenia:
4 października 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
4 października 2024 13:43
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
4 października 2024 13:48