- menu przedmiotowe
- Status prawny
- Władze Uniwersytetu
- Wewnętrzne akty prawne
- Działalność Uniwersytetu
- Struktura organizacyjna
- Doktoraty i habilitacje
- Ogłoszenia i komunikaty
- Konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich
- Oferty zatrudnienia w projektach
- Baza dokumentów
- Regulaminy
- Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
- Studia i studenci
- Programy studiów
- Oceny Polskiej Komisji Akredytacyjnej
- dostęp do informacji
- obsługa biuletynu UWM
Nr 22/2021 z dnia 16 lutego 2021 roku w sprawie Zmiany Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie nr POWR.03.05.00 -00-Z310/17 pn. „Program Rozwojowy Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie’’, Zadanie 11 Podnoszenie kompetencji dydaktycznych
Zarządzenie Nr 22/2021
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 16 lutego 2021 roku
w sprawie Zmiany Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie nr POWR.03.05.00
-00-Z310/17 pn. „Program Rozwojowy Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
w Olsztynie’’, Zadanie 11 Podnoszenie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich WGIPB
-00-Z310/17 pn. „Program Rozwojowy Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
w Olsztynie’’, Zadanie 11 Podnoszenie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich WGIPB
Działając na podstawie § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do uchwały nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego
w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego
w Olsztynie (ze zmianami), zarządza się, co następuje:
w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego
w Olsztynie (ze zmianami), zarządza się, co następuje:
§ 1
W Regulaminie rekrutacji i uczestnictwa w projekcie nr POWR.03.05.00-00-Z310/17 pn. „Program
Rozwojowy Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie”, Zadanie 11 Podnoszenie kompetencji dydaktycznych nauczycieli dydaktycznych WGIPB, wprowadzonym Zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego nr 56/2019 z dnia 3 września 2019 r., wprowadza się
następujące zmiany:
Rozwojowy Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie”, Zadanie 11 Podnoszenie kompetencji dydaktycznych nauczycieli dydaktycznych WGIPB, wprowadzonym Zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego nr 56/2019 z dnia 3 września 2019 r., wprowadza się
następujące zmiany:
1) § 2 ust. 7 otrzymuje brzmienie:
„7. Koordynator Wydziałowy/Koordynator – osoba odpowiedzialna za realizację zadań
przewidzianych w projekcie dla WGIPiB – do 31.12.2019 r. Wydział Geodezji, Inżynierii
Przestrzennej i Budownictwa, od 01.01.2020 r. Wydział Geoinżynierii Uniwersytetu
Warmińsko-Mazurskiego (dalej WG), wskazana przez Dziekana WG.”
przewidzianych w projekcie dla WGIPiB – do 31.12.2019 r. Wydział Geodezji, Inżynierii
Przestrzennej i Budownictwa, od 01.01.2020 r. Wydział Geoinżynierii Uniwersytetu
Warmińsko-Mazurskiego (dalej WG), wskazana przez Dziekana WG.”
2) § 3 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. Wsparcie skierowane jest do nauczycieli akademickich Wydziału Geoinżynierii (WG) UWM
w Olsztynie oraz nauczycieli akademickich innych wydziałów UWM reprezentujących
pokrewne dziedziny naukowe.”
w Olsztynie oraz nauczycieli akademickich innych wydziałów UWM reprezentujących
pokrewne dziedziny naukowe.”
3) § 5 ust. 1 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„3) zatrudnienie na WG lub wydziale reprezentującym pokrewne dziedziny naukowe”;
4) § 6 ust. 1 pkt 1 lit. b otrzymuje brzmienie:
„b) 2. etap: dokonanie wyboru Uczestników Projektu będzie trwało od 04.02.2019 r.
do 15.02.2019 r. przy czym Koordynator zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu
naboru zgłoszeń;”
do 15.02.2019 r. przy czym Koordynator zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu
naboru zgłoszeń;”
5) § 6 ust. 14-19 otrzymują brzmienie:
„14. W przypadku, gdy liczba pracowników WG zgłaszających chęć udziału w danym szkoleniu
będzie mniejsza niż dopuszczalna liczba miejsc szkoleniowych, Koordynator może
upowszechnić informację o dostępności wolnych miejsc na szkolenia wśród nauczycieli
akademickich z innych wydziałów reprezentujących pokrewne dziedziny naukowe.
będzie mniejsza niż dopuszczalna liczba miejsc szkoleniowych, Koordynator może
upowszechnić informację o dostępności wolnych miejsc na szkolenia wśród nauczycieli
akademickich z innych wydziałów reprezentujących pokrewne dziedziny naukowe.
15. Kandydaci/kandydatki z wydziałów innych niż WG, zainteresowani udziałem w danym
szkoleniu, są zobowiązani dostarczyć Koordynatorowi komplet dokumentów, o których mowa
w ust. 6 w terminie i miejscu wskazanym przez Koordynatora w informacji, o której mowa
w ust. 14. Przepisy ust. 9-13 stosuje się odpowiednio.
szkoleniu, są zobowiązani dostarczyć Koordynatorowi komplet dokumentów, o których mowa
w ust. 6 w terminie i miejscu wskazanym przez Koordynatora w informacji, o której mowa
w ust. 14. Przepisy ust. 9-13 stosuje się odpowiednio.
16. Sporządzenie listy rankingowej przez Komisję Rekrutacyjną następuje w terminie do 7 dni
od dnia zakończenia rekrutacji. Wsparciem w ramach Projektu mogą zostać objęci
Kandydaci/tki znajdujący się na liście rankingowej.
od dnia zakończenia rekrutacji. Wsparciem w ramach Projektu mogą zostać objęci
Kandydaci/tki znajdujący się na liście rankingowej.
17. Osoby zakwalifikowane do Projektu zobowiązane są w określonym przez Koordynatora
terminie do podpisania Umowy uczestnictwa w Projekcie (załącznik nr 3), deklaracji udziału
w projekcie (załącznik nr 4), kwestionariusza osobowego (załącznik nr 5) i oświadczenia
uczestnika projektu (załącznik nr 6).
terminie do podpisania Umowy uczestnictwa w Projekcie (załącznik nr 3), deklaracji udziału
w projekcie (załącznik nr 4), kwestionariusza osobowego (załącznik nr 5) i oświadczenia
uczestnika projektu (załącznik nr 6).
18. Odmowa podpisania umowy przez Kandydata jest równoznaczna z rezygnacją z uczestnictwa
w Projekcie. Kandydat zostaje skreślony z listy rankingowej, a na jego miejsce zostaje
przyjęty Kandydat z listy rezerwowej.
w Projekcie. Kandydat zostaje skreślony z listy rankingowej, a na jego miejsce zostaje
przyjęty Kandydat z listy rezerwowej.
19. Dokumenty złożone przez Kandydata/kę nie podlegają zwrotowi.”
„20. W przypadku zmiany danych osobowych Uczestnik Projektu jest zobowiązany dokonać
aktualizacji danych poprzez ponowne wypełnienie i złożenie Kwestionariusza osobowego.
aktualizacji danych poprzez ponowne wypełnienie i złożenie Kwestionariusza osobowego.
21. Wszelka korespondencja między Biurem Projektów i Kandydatami, prowadzona jest drogą
elektroniczną, z wykorzystaniem służbowego adresu poczty elektronicznej.”
elektroniczną, z wykorzystaniem służbowego adresu poczty elektronicznej.”
7) w § 7 dodaje się ust. 7 w brzmieniu:
„7. W przypadku, o którym mowa w § 6 ust. 14 i 15, o przyjęciu na listę rankingową
podstawową decyduje kolejność zgłoszeń.”
podstawową decyduje kolejność zgłoszeń.”
8) Uchyla się załącznik nr 3 do Regulaminu i wprowadza nowy wzór Umowy uczestnictwa
w projekcie, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
w projekcie, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Pozostałe postanowienia Regulaminu pozostają bez zmian.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
dr hab. Jerzy A. PRZYBOROWSKI, prof. UWM
Informacje o dokumencie:
Jednostka: Biuro Rektora | Wytworzył: dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM - Rektor | Opublikował: Dorota Januszko |
Data wytworzenia: 16.02.2021 | Data publikacji: 23.02.2021 08:35 | Data aktualizacji: 23.02.2021 14:29 |
Liczba wyświetleń: 39 | Historia aktualizacji | Drukuj ten dokument |
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
Zarz22_2021.pdf | 128.74 KB |
ZalZarz22_2021.pdf | 623.13 KB |