- menu przedmiotowe
- Status prawny
- Władze Uniwersytetu
- Wewnętrzne akty prawne
- Działalność Uniwersytetu
- Struktura organizacyjna
- Doktoraty i habilitacje
- Ogłoszenia i komunikaty
- Konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich
- Oferty zatrudnienia w projektach
- Baza dokumentów
- Regulaminy
- Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
- Studia i studenci
- Programy studiów
- Oceny Polskiej Komisji Akredytacyjnej
- dostęp do informacji
- obsługa biuletynu UWM
Nr 196/2019 z dnia 31 października 2019 roku w sprawie powołania Rady Rektorskiej
Decyzja Nr 196/2019
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
z dnia 31 października 2019 roku
w sprawie powołania Rady Rektorskiej
Działając na podstawie art. 23 ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym
i nauce (Dz.U. z 2018 r. poz. 1668 ze zmianami) w związku z § 18 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowi się, co następuje:
i nauce (Dz.U. z 2018 r. poz. 1668 ze zmianami) w związku z § 18 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowi się, co następuje:
§ 1
1. Powołuję Radę Rektorską w następującym składzie:
1) prof. dr hab. Jerzy Jaroszewski – Prorektor ds. Nauki,
2) prof. dr hab. n. med. Sergiusz Nawrocki – Prorektor ds. Collegium Medicum,
3) dr hab. Mirosław Gornowicz, prof. UWM – Prorektor ds. Ekonomicznych i Rozwoju,
4) dr hab. Jerzy Przyborowski, prof. UWM – Prorektor ds. Kształcenia i Studentów,
5) dr hab. Sławomir Przybyliński, prof. UWM – Prorektor ds. Kadr,
6) prof. dr hab. inż. Urszula Czarnik – Dziekan Wydziału Bioinżynierii Zwierząt,
7) prof. dr hab. Iwona Bogacka – Dziekan Wydziału Biologii i Biotechnologii,
8) dr hab. inż. Paweł Wielgosz, prof. UWM – Dziekan Wydziału Geodezji, Inżynierii Przestrzennej
i Budownictwa,
i Budownictwa,
9) dr hab. Andrzej Szmyt, prof. UWM – Dziekan Wydziału Humanistycznego,
10) prof. dr hab. Krzysztof Młynarczyk – Dziekan Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa,
11) dr hab. n. med. Leszek Gromadziński, prof. UWM – Dziekan Wydziału Lekarskiego,
12) dr hab. Jan Jakóbowski – Dziekan Wydziału Matematyki i Informatyki,
13) prof. dr hab. Bogdan Lewczuk – Dziekan Wydziału Medycyny Weterynaryjnej,
14) prof. dr hab. Roman Kisiel – Dziekan Wydziału Nauk Ekonomicznych,
15) dr hab. inż. Ewa Paturej, prof. UWM – Dziekan Wydziału Nauk o Środowisku,
16) prof. dr hab. Ewa Dzika – Dziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu,
17) dr hab. Joanna Ostrouch-Kamińska, prof. UWM – Dziekan Wydziału Nauk Społecznych,
18) prof. dr hab. inż. Małgorzata Darewicz – Dziekan Wydziału Nauki o Żywności,
19) dr hab. inż. Adam Lipiński, prof. UWM – Dziekan Wydziału Nauk Technicznych,
20) dr hab. Jarosław Dobkowski, prof. UWM – Dziekan Wydziału Prawa i Administracji,
21) prof. dr hab. Benedykt Błoński – Dziekan Wydziału Sztuki,
22) dr hab. Marek Żmudziński, prof. UWM – Dziekan Wydziału Teologii,
23) prof. dr hab. Wojciech Guzewicz – Dyrektor Filii w Ełku,
24) prof. dr hab. Ryszard Źróbek – Przewodniczący Senackiej Komisji Statutowej,
25) prof. dr hab. Katarzyna Glińska Lewczuk – Przewodnicząca Senackiej Komisji ds. Współpracy
Międzynarodowej,
Międzynarodowej,
26) prof. dr hab. inż. Dariusz Choszcz – Przewodniczący Senackiej Komisji ds. Kadrowych,
27) prof. dr hab. Andrzej Koncicki – Przewodniczący Senackiej Komisji ds. Rozwoju Uczelni
i Finansów,
i Finansów,
28) prof. dr hab. Lidia Wądołowska – Przewodniczący Uniwersyteckiej Rady Doskonałości Naukowej,
29) prof. dr hab. Tomasz Daszkiewicz – Przewodniczący Rady Edukacyjnej,
30) dr inż. Aleksander Socha – Kanclerz,
31) mgr Agnieszka Choma-Meus – Kwestor,
32) mgr Izabela Bagińska – radca prawny,
33) prof. dr hab. Tadeusz Kamiński – przedstawiciel Rady Uczelni,
34) dr inż. Wiesław Jastrzębski – Dyrektor Gabinetu Rektora,
35) dr hab. Jarosław Szczechowicz – Pełnomocnik Rektora ds. prawnych,
36) mgr Krzysztof Starańczak – Pełnomocnik Rektora ds. bezpieczeństwa i analiz,
37) mgr Andrzej Góźdź – Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej,
38) mgr Jadwiga Wajszczyk-Niemiec – Audytor Wewnętrzny,
39) mgr Maria Sobczak – Kierownik Biura Rektora,
40) Andrzej Grabowski – współwłaściciel grupy POLMLEK,
41) Mirosław Koźlakiewicz - przewodniczący Rady Nadzorczej Cedrob.
2. Przewodniczącym Rady Rektorskiej jest Rektor.
3. Szczegółowy zakres zadań oraz zasady działania Rady Rektorskiej określa Regulamin nadany
przez Rektora.
przez Rektora.
§ 2
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI
Informacje o dokumencie:
Jednostka: Biuro Rektora | Wytworzył: prof. dr hab. Ryszard Górecki - Rektor | Opublikował: Zofia Konopka |
Data wytworzenia: 31.10.2019 | Data publikacji: 08.11.2019 15:22 | Data aktualizacji: 16.11.2019 12:39 |
Liczba wyświetleń: 1105 | Historia aktualizacji | Drukuj ten dokument |
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
Dec196.pdf | 714.6 KB |