- menu przedmiotowe
- Status prawny
- Władze Uniwersytetu
- Wewnętrzne akty prawne
- Działalność Uniwersytetu
- Struktura organizacyjna
- Doktoraty i habilitacje
- Ogłoszenia i komunikaty
- Konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich
- Oferty zatrudnienia w projektach
- Baza dokumentów
- Regulaminy
- Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
- Studia i studenci
- Programy studiów
- Oceny Polskiej Komisji Akredytacyjnej
- dostęp do informacji
- obsługa biuletynu UWM
Nr 169/2019 z dnia 24 października 2019 roku w sprawie powołania Uczelnianego Zespołu ds. stypendium rektora dla studentów w roku akademickim 2019/2020
Decyzja Nr 169/2019
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 24 października 2019 roku
w sprawie powołania Uczelnianego Zespołu ds. stypendium rektora dla studentów w roku akademickim 2019/2020
Działając na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym
i nauce (Dz. U. z 2018 r., poz. 1668 ze zm.) oraz § 2 ust. 1 Regulaminu świadczeń dla studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, będącego załącznikiem do Zarządzenia Nr 62/2019 Rektora UWM w Olsztynie z dnia 24 września 2019 roku w sprawie Regulaminu świadczeń dla studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowi się, co następuje:
i nauce (Dz. U. z 2018 r., poz. 1668 ze zm.) oraz § 2 ust. 1 Regulaminu świadczeń dla studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, będącego załącznikiem do Zarządzenia Nr 62/2019 Rektora UWM w Olsztynie z dnia 24 września 2019 roku w sprawie Regulaminu świadczeń dla studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowi się, co następuje:
§ 1
Powołuje się Uczelniany Zespół ds. stypendium rektora dla studentów w roku akademickim 2019/2020
w składzie:
w składzie:
1) mgr Agnieszka Juchniewicz - Kierownik Zespołu, Biuro ds. Studenckich
Członkowie:
2) mgr Natalia Lipińska-Wilk - Wydział Bioinżynierii Zwierząt
3) dr inż. Barbara Bojarojć-Nosowicz - Wydział Bioinżynierii Zwierząt
4) Lidia Siergiej - Wydział Biologii i Biotechnologii
5) mgr Kamila Kurowska – Wydział Biologii i Biotechnologii
6) mgr Marta Staniszewska - Wydział Biologii i Biotechnologii
7) Jolanta Szczepańska - Wydział Geodezji, Inżynierii Przestrzennej i Budownictwa
8) mgr Katarzyna Burska-Giedrys – Wydział Geodezji, Inżynierii Przestrzennej i Budownictwa
9) mgr Agnieszka Dziuba - Wydział Humanistyczny
10) mgr Monika Rubacha – Wydział Humanistyczny
11) mgr Anna Olenkowicz - Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa
12) mgr Agnieszka Banach-Szewczak - Wydział Matematyki i Informatyki
13) Sabina Manista - Wydział Medycyny Weterynaryjnej
14) Jadwiga Woroniecka - Wydział Nauk Ekonomicznych
15) mgr Anna Andrusiewicz - Wydział Lekarski
16) mgr Justyna Bieńkowska – Wydział Lekarski
17) mgr Artur Tański – Wydział Nauk o Zdrowiu
18) mgr Monika Grela – Wydział Nauk o Zdrowiu
19) mgr inż. Martyna Sobczak – Wydział Nauk o Środowisku
20) mgr Weronika Kurrek – Wydział Nauk o Środowisku
21) mgr Helena Radomska - Wydział Nauk Społecznych
22) mgr Małgorzata Gisicz – Wydział Nauk Społecznych
23) mgr Małgorzata Trybalska – Wydział Nauk Społecznych
24) mgr Anna Szmalc – Wydział Nauk Społecznych
25) mgr Artur Murach – Wydział Nauk Społecznych
26) mgr Katarzyna Erdman - Wydział Nauk Technicznych
27) dr inż. Aleksandra Majkowska - Wydział Nauki o Żywności
28) mgr Ewa Skowrońska - Wydział Nauki o Żywności
29) mgr Iryna Piroch - Wydział Prawa i Administracji
30) mgr Jolanta Szamatowicz - Wydział Prawa i Administracji
31) mgr Katarzyna Stasiak - Wydział Sztuki
32) mgr Ewa Czaplicka – Wydział Teologii
33) mgr Magdalena Pachla – Wydział Teologii
34) lic. Joanna Chyła – Filia w Ełku.
§ 2
Do podstawowych zadań Zespołu należy:
1) udzielanie studentom informacji o zasadach, terminach i warunkach ubiegania się o stypendium
rektora,
rektora,
2) przyjmowanie wniosków o stypendium rektora z uwzględnieniem, że poszczególni członkowie
Zespołu przyjmują wnioski studentów wyłącznie ze swoich Wydziałów,
Zespołu przyjmują wnioski studentów wyłącznie ze swoich Wydziałów,
3) przygotowanie list rankingowych studentów ubiegających stypendium rektora,
4) przygotowanie decyzji administracyjnych dotyczących stypendium rektora,
5) sporządzanie danych statystycznych.
§ 3
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI
Informacje o dokumencie:
Jednostka: Biuro Rektora | Wytworzył: prof. dr hab. Ryszard Górecki - Rektor | Opublikował: Zofia Konopka |
Data wytworzenia: 24.10.2019 | Data publikacji: 31.10.2019 12:09 | Data aktualizacji: 31.10.2019 12:09 |
Liczba wyświetleń: 551 | Historia aktualizacji | Drukuj ten dokument |
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
Dec169.pdf | 641.14 KB |