UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE ZATRUDNI ADMINISTRATORA GALERII NA WYDZIALE SZTUKI UWM W OLSZTYNIE

 

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE
ZATRUDNI ADMINISTRATORA GALERII NA WYDZIALE SZTUKI UWM W OLSZTYNIE
 
Miejsce pracy: Olsztyn
Czas pracy: pełen etat (40 h/tydzień, w godzinach: 7.00 – 15.00)
 
ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW:
    •   realizacja zadań w obszarze dotyczącym administrowania sprawami związanymi z prowadzeniem
       działalności galerii oraz Biura Promocji Wydziału Sztuki;
    •   organizowanie wystaw w ośrodkach ekspozycyjnych wydziału, uczelni, miasta, regionu,
       kraju i za granicą;
    •   koordynowanie współpracy galerii z instytucjami kulturalnymi i galeriami miejskimi, krajowymi
       i zagranicznymi;
    •   oprowadzanie zwiedzających po wystawach;
    •   przygotowywanie i gromadzenie dokumentacji fotograficznej wystaw i ekspozycji;
    •   opieka merytoryczna nad studentami odbywającymi praktyki zawodowe w jednostce;
    •   zarządzanie stroną internetową Wydziału Sztuki oraz opieka nad profilami Wydziału i galerii
       na portalach społecznościowych;
    •   graficzne opracowywanie materiałów promocyjnych.

WYMAGANIA:
    •   wykształcenie wyższe artystyczne;
    •   wiedza z zakresu historii sztuki i sztuki współczesnej;
    •   wiedza z zakresu wystawiennictwa i aranżacji przestrzennej;
    •   wiedza z zakresu PR;
    •   znajomość mediów internetowych i serwisów społecznościowych;
    •   wiedza z zakresu digitalizowania dokumentacji i materiałów audiowizualnych;
    •   doświadczenie w obszarze prowadzenia działalności artystycznej, ekspozycyjnej i promocyjnej;
    •    pożądane cechy charakteru: asertywność, komunikatywność, odpowiedzialność, otwartość
       wobec innych, otwartość na zmiany i rozwój własny, spostrzegawczość, uczciwość,
       elastyczność, sumienność i dokładność.
 
ZAINTERESOWANE OSOBY SKŁADAJĄ:
1. CV;
2. Podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
   osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
   zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.
   w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
   swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L
   nr 119, str. 1)”,
u Kierownika Dziekanatu Wydział Sztuki UWM Jerzego Dulibana,
ul. Szrajbera 11, 10-007 Olsztyn.
Termin składania dokumentów upływa z dniem 25.10.2019.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
 
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

Informacje o dokumencie:
Jednostka:
Dział Kadr
Wytworzył:
dr hab. Sławomir Przybyliński, prof. UWM
Opublikował:
Zofia Konopka
Data wytworzenia:
11.10.2019
Data publikacji:
11.10.2019 08:23
Data aktualizacji:
11.10.2019 08:23
Liczba wyświetleń:
525
Historia aktualizacjiDrukuj ten dokument