- menu przedmiotowe
- Status prawny
- Władze Uniwersytetu
- Wewnętrzne akty prawne
- Działalność Uniwersytetu
- Struktura organizacyjna
- Doktoraty i habilitacje
- Ogłoszenia i komunikaty
- Konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich
- Oferty zatrudnienia w projektach
- Baza dokumentów
- Regulaminy
- Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
- Studia i studenci
- Programy studiów
- Oceny Polskiej Komisji Akredytacyjnej
- dostęp do informacji
- obsługa biuletynu UWM
Nr 47/2019 z dnia 5 czerwca 2019 roku w sprawie powołania Kierownika Projektu pn. Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife”
Decyzja Nr 47/2019
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 5 czerwca 2019 roku
w sprawie powołania Kierownika Projektu pn. Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife” umowa o dofinansowanie nr RPWM.01.01.00-28-0001/18-00 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Działanie 1.1 Nowoczesna infrastruktura badawcza publicznych jednostek naukowych
Na podstawie §17 ust. 7 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie stanowi się,
co następuje:
co następuje:
§ 1
Powołuje się na Kierownika Projektu pn. „Konsorcjum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia EnFoodLife”, nr umowy o dofinansowanie RPWM.01.01.00-28-0001/18-00 Panią prof. dr hab. Katarzynę Glińską-Lewczuk.
§ 2
Kierownik projektu odpowiada za planowanie, podział zadań i nadzór nad merytoryczną oraz terminową realizacją projektu do momentu zamknięcia projektu, w tym w szczególności za:
1) zgodną z harmonogramem oraz budżetem realizację projektu, a w przypadku koniecznych zmian
w harmonogramie - za ich uzgadnianie z instytucją wdrażającą,
w harmonogramie - za ich uzgadnianie z instytucją wdrażającą,
2) właściwe i zgodne z umową oraz z obowiązującymi przepisami wykorzystywanie przyznanych
środków,
środków,
3) realizowanie wydatków zgodnie z procedurami zamówień publicznych,
4) prawidłowe rozliczanie projektu do momentu zamknięcia i rozliczenia projektu z instytucją
wdrażającą,
wdrażającą,
5) pracę i funkcjonowanie biura projektu,
6) identyfikowanie zagrożeń w realizacji projektu,
7) inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych,
8) zapewnienie terminowego rozliczania wydatków,
9) inicjowanie i nadzór działań informacyjnych i promujących projekt.
§ 3
W zakresie swych obowiązków Kierownik Projektu podlega bezpośrednio Przewodniczącemu Komitetu Sterującego. Szczegółowy wykaz uprawnień, obowiązków i odpowiedzialności Kierownika Projektu zostanie określony w ramach aktu mianowania oraz stosunku pracy.
§ 4
Decyzja wchodzi w życie z dniem jej podpisania.
Rektor
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI
Informacje o dokumencie:
Jednostka: Biuro Rektora | Wytworzył: prof. dr hab. Ryszard Górecki - Rektor | Opublikował: Zofia Konopka |
Data wytworzenia: 05.06.2019 | Data publikacji: 03.07.2019 08:14 | Data aktualizacji: 03.07.2019 08:14 |
Liczba wyświetleń: 532 | Historia aktualizacji | Drukuj ten dokument |
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
Dec47.pdf | 755.26 KB |