UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE ZATRUDNI PRACOWNIKA W DZIEKANACIE WYDZIAŁU GEODEZJI, INŻYNIERII PRZESTREZNNEJ I BUDOWNICTWA

Strona została usunięta dnia: 1 marzec, 2019 - 08:40

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE
ZATRUDNI PRACOWNIKA
W DZIEKANACIE WYDZIAŁU GEODEZJI, INŻYNIERII PRZESTREZNNEJ I BUDOWNICTWA
 
Miejsce pracy: Olsztyn
Czas pracy: pełen etat (40 h/tydzień, w godzinach: 7.00 – 15.00)
 
ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW:
1. Obsługa administracyjna procesu dyplomowania studentów Wydziału.
2. Prowadzenie dokumentacji realizowanych na Wydziale projektów dot. współpracy z gospodarką,
   współpracy międzynarodowej oraz innowacji.
3. Prowadzenie działań marketingowych i promocyjnych na rzecz Wydziału (udział w akcjach
   promocyjnych, prowadzenie i aktualizacja treści na stronie www wydziału oraz w mediach
   społecznościowych).

WYMAGANIA:
   wykształcenie wyższe;
   bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office oraz systemu USOS;
   znajomość przepisów prawa dot. szkolnictwa wyższego, zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji
   kancelaryjnej i archiwalnej oraz RODO;
   znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
   umiejętność organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole;
   umiejętność działania pod wpływem stresu i presją czasu;
   mile widziana znajomość zasad funkcjonowania i obsługi mediów społecznościowych (facebook,
   Instagram, Twitter);
   komunikatywność;
   samodzielność i odpowiedzialność;
   sumienność i dokładność;
   otwartość na zmiany i rozwój własny.
 
ZAINTERESOWANE OSOBY SKŁADAJĄ:
1. CV i list motywacyjny;
2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje;
3. Podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
   osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
   zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.
   w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
   swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119,
   str. 1)”,
 
w wersji elektronicznej na adres e-mail Kierownika Dziekanatu:
anna.rycharska@uwm.edu.pl.
Termin składania dokumentów upływa z dniem 25 lutego 2019 r.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
 
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

 

Informacje o dokumencie:
Jednostka:
Dział Kadr
Wytworzył:
dr hab. Sławomir Przybyliński, prof. UWM
Opublikował:
Zofia Konopka
Data wytworzenia:
18.02.2019
Data publikacji:
18.02.2019 15:33
Data aktualizacji:
01.03.2019 08:40
Liczba wyświetleń:
878
Historia aktualizacjiDrukuj ten dokument