Decyzja Nr 16 z dnia 8 października 2007 r w sprawie powołania zespołu do spraw kontroli realizacji procesu dydaktycznego na Wydziale Prawa i Administracji.

 

 

Decyzja Nr 16

Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

z dnia 8 października 2007 r.

w sprawie powołania zespołu do spraw kontroli realizacji procesu dydaktycznego na Wydziale Prawa i Administracji.

§ 1

Działając na podstawie § 17 ust. 6 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie powołuje się zespół do spraw kontroli realizacji procesu dydaktycznego na Wydziale Prawa i Administracji w składzie:

- przewodniczący – prof. dr hab. Janusz PIECHOCKI – Prorektor

członkowie:

- mgr Jadwiga WAJSZCZYK-NIEMIEC – Audytor;

- inż. Ryszard GŁODKOWSKI - Zespół Kontroli Wewnętrznej.

 
§ 2

Zadaniem zespołu jest sprawdzenie dyscypliny realizacji procesu dydaktycznego na Wydziale Prawa i Administracji – z uwzględnieniem dotychczasowych krytycznych uwag w tej sprawie, także doniesień prasowych.

 § 3

Zespołowi zaleca się potraktowanie tej sprawy jako szczególnie pilnej i w trybie pilnym przedstawienie wniosków wynikających z kontroli.

§ 4

Decyzja wchodzi w życie z dniem jej podpisania.

 

Rektor 

Prof. dr hab. Ryszard J. Górecki

 

Informacje o dokumencie:
Jednostka:
Biuro Rektora
Wytworzył:
mgr inż. Ewa Burska-Kazimierska
Opublikował:
Dorota Nowakowska
Data wytworzenia:
08.10.2007
Data publikacji:
30.10.2007 11:12
Data aktualizacji:
30.10.2007 11:12
Liczba wyświetleń:
2417
Historia aktualizacjiDrukuj ten dokument