- menu przedmiotowe
- Status prawny
- Władze Uniwersytetu
- Wewnętrzne akty prawne
- Działalność Uniwersytetu
- Struktura organizacyjna
- Ogłoszenia i komunikaty
- Konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich
- Oferty zatrudnienia w projektach
- Baza dokumentów
- Regulaminy
- Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
- Studia i studenci
- Programy studiów
- Oceny Polskiej Komisji Akredytacyjnej
- dostęp do informacji
- obsługa biuletynu UWM
Nr 63/2013 z dnia 3 lipca 2013 roku w sprawie utworzenia studiów podyplomowych w zakresie „Administracyjno - prawne aspekty funkcjonowania służb publicznych”
Zarządzenie Nr 63/2013
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 3 lipca 2013 roku
w sprawie utworzenia studiów podyplomowych w zakresie „Administracyjno- prawne aspekty funkcjonowania służb publicznych”
Na podstawie art. 8 ust. 7, art. 8a oraz art. 99 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku - Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity: Dz.U.2012.572 ze zm.), § 17 ust. 3 pkt 3) i § 17 ust. 7 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (przyjętego Uchwałą Nr 785 Senatu UWM w Olsztynie z dnia 25 listopada 2011 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, ze zm.) oraz Regulaminu Studiów Podyplomowych (przyjętego Uchwałą Nr 845 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 27 stycznia 2012 roku), zarządza się co następuje:
§ 1
1. Na Wydziale Prawa i Administracji tworzy się studia podyplomowe w zakresie „Administracyjno-prawne aspekty funkcjonowania służb publicznych”.
2. Studia przeznaczone są dla osób legitymujących się dyplomem ukończenia studiów wyższych.
3. O zakwalifikowaniu na studia podyplomowe decyduje kolejność złożenia kompletu wymaganych dokumentów.
4. Nauka trwa dwa semestry i prowadzona jest w formie niestacjonarnej.
5. Za świadczone usługi edukacyjne pobiera się opłatę w wysokości – 3400,00 zł.
6. Szczegółowe zasady odpłatności określa umowa zawarta pomiędzy Uczelnią a Słuchaczem.
§ 2
Studia podyplomowe „Administracyjno-prawne aspekty funkcjonowania służb publicznych” funkcjonują na zasadach określonych w Regulaminie Studiów Podyplomowych.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI
Informacje o dokumencie:
Jednostka: Biuro Rektora | Wytworzył: mgr Maria Sobczak | Opublikował: Zofia Konopka |
Data wytworzenia: 03.07.2013 | Data publikacji: 10.07.2013 12:25 | Data aktualizacji: 11.10.2013 08:05 |
Liczba wyświetleń: 1673 | Historia aktualizacji | Drukuj ten dokument |
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
Zarz63studpodyplAdminiprawneaspektyfunkcjionowaniaslpublicznych.doc | 30.5 KB |