praca na zastępstwo księgowego

Strona została usunięta dnia: 8 lipiec, 2013 - 08:23

 

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski

w Olsztynie

zatrudni

w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę na zastępstwo

księgowego

 

Zakres podstawowych obowiązków:

 

1.    Przyjmowanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów finansowych: faktury sprzedaży, faktury zakupu, wyciągi bankowe, raporty kasowe, polecenia księgowania.

2.    Importowanie danych z banku

3.    Przygotowywanie danych do sprawozdań z powierzonego odcinka pracy.

 

Wymagania:

 

  1. Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne.
  2. Preferowane co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe.
  3. Znajomość zagadnień finansowych z zakresu rachunkowości finansów.
  4. Umiejętność księgowania dokumentów finansowych(faktury sprzedaży, faktury zakupu, wyciągi bankowe, raporty kasowe, polecenia księgowania).
  5.  Znajomość kosztów rodzajowych.
  6.  Znajomość przepisów prawa podatkowego.
  7. Umiejętność obsługi komputera
  8. Dyspozycyjność

Wymagane dokumenty:

 

1.    CV i list motywacyjny;

2.    Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje;

 

Wymagane dokumenty należy złożyć w Biurze ds. Kadr ul. Oczapowskiego 2 pok. 8, 10-957 Olsztyn w terminie do 16 lipca 2013 roku.

 

Informacje o dokumencie:
Jednostka:
Biuro ds. Kadr
Wytworzył:
mgr inż. Jerzy Brzóska
Opublikował:
Dorota Nowakowska
Data wytworzenia:
08.07.2013
Data publikacji:
08.07.2013 08:23
Data aktualizacji:
08.07.2013 08:23
Liczba wyświetleń:
2056
Historia aktualizacjiDrukuj ten dokument