- menu przedmiotowe
- Status prawny
- Władze Uniwersytetu
- Wewnętrzne akty prawne
- Działalność Uniwersytetu
- Struktura organizacyjna
- Doktoraty i habilitacje
- Ogłoszenia i komunikaty
- Konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich
- Oferty zatrudnienia w projektach
- Baza dokumentów
- Regulaminy
- Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
- Studia i studenci
- Programy studiów
- Oceny Polskiej Komisji Akredytacyjnej
- dostęp do informacji
- obsługa biuletynu UWM
Nr 28/2013 z dnia 10 kwietnia 2013 roku w sprawie zasad powoływania i funkcjonowania Komisji Mieszkaniowej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Zarządzenie Nr 28/2013
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 10 kwietnia 2013 roku
w sprawie zasad powoływania i funkcjonowania Komisji Mieszkaniowej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Działając na podstawie § 17 ust. 7 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowi się co następuje:
§ 1
1. Komisja Mieszkaniowa Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, zwana dalej Komisją Mieszkaniową, powoływana jest na okres kadencji organów Uniwersytetu z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Komisja Mieszkaniowa w starym składzie funkcjonuje do dnia powołania nowego składu nie dłużej jednak niż przez 4 miesiące nowej kadencji.
3. Komisja Mieszkaniowa jest organem doradczym i opiniodawczym Rektora w sprawach dotyczących zasobu mieszkaniowego Uczelni.
4. Komisja Mieszkaniowa funkcjonuje na podstawie Regulaminu stanowiącego załącznik do zarządzenia.
§ 2
1. W skład Komisji Mieszkaniowej wchodzą:
1) Kanclerz lub inna osoba wskazana przez Kanclerza,
2) pracownik Działu Gospodarki Nieruchomościami, pełniący funkcję sekretarza Komisji,
3) po jednym przedstawicielu z każdego wydziału,
4) po jednym przedstawicielu z każdej organizacji związkowej działającej w Uniwersytecie.
2. Imienny skład Komisji Mieszkaniowej określa decyzja Rektora.
§ 3
1. Funkcję Przewodniczącego Komisji Mieszkaniowej pełni osoba, o której mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.
2. Wiceprzewodniczący Komisji Mieszkaniowej wybierany jest spośród jej członków.
3. Do obowiązków Przewodniczącego Komisji Mieszkaniowej należy:
1) opracowywanie planów pracy Komisji Mieszkaniowej,
2) przygotowywanie i wyznaczanie terminów posiedzeń Komisji Mieszkaniowej,
3) opracowywanie i składanie Prorektorowi ds. Kadr sprawozdań z działalności Komisji Mieszkaniowej.
§ 4
1. Do zadań Komisji Mieszkaniowej należy opiniowanie wniosków w sprawach:
1) przyznania miejsca lub pokoju pracownikom Uniwersytetu w ADMR lub UDR,
2) przyznania lokalu mieszkalnego będącego w posiadaniu Uniwersytetu,
3) kształtowania polityki mieszkaniowej Uniwersytetu,
4) ulepszania oraz porządkowania bazy mieszkaniowej Uniwersytetu.
2. Posiedzenia Komisji Mieszkaniowej odbywają się w godzinach pracy, nie rzadziej niż dwa razy w roku.
3. Za czas nieprzepracowany w związku z udziałem w posiedzeniu Komisji Mieszkaniowej pracownik zachowuje prawo do wynagrodzenia.
4. Obsługę administracyjną posiedzeń Komisji Mieszkaniowej zapewnia Dział Gospodarki Nieruchomościami.
§ 5
Traci moc Zarządzenie Nr 15/2010 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olszynie z dnia 18 marca 2010 roku w sprawie powołania Komisji Mieszkaniowej.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI
Załącznik do Zarządzenia Nr 28
z dnia 10 kwietnia 2013 roku
REGULAMIN
Komisji Mieszkaniowej
Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
§ 1
1. Komisja Mieszkaniowa, zwana w dalszej części Regulaminu Komisją, rozpatruje wnioski w ramach aktualnie zaistniałej potrzeby i posiadanych wolnych lokali oraz miejsc.
2. Komisja może tworzyć doraźne zespoły do wykonania poszczególnych zadań, w tym w szczególności zespoły dokonujące wizji lokalnych, których skład powinien zapewnić zasadę bezstronności postępowania.
3. Obsługę merytoryczną i administracyjno-biurową Komisji, w tym archiwizowanie dokumentów, prowadzi Dział Gospodarki Nieruchomościami.
4. Dokumenty dotyczące działalności Komisji są przechowywane w Dziale Gospodarki Nieruchomościami w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w Uniwersytecie.
§ 2
1. Posiedzenia Komisji odbywają się w miarę potrzeb.
2. Posiedzenia Komisji zwołuje Przewodniczący, a w przypadku jego nieobecności zastępca.
3. O czasie, miejscu i porządku obrad członkowie zawiadamiani są elektronicznie w terminie nie krótszym niż 3 dni przed terminem posiedzenia.
4. Przed zatwierdzeniem programu obrad Komisji członkowi przysługuje prawo do jego uzupełnienia.
5. Na posiedzeniu Komisji wskazywane są lokale mieszkalne i miejsca przeznaczone do zasiedlenia oraz protokoły z wizji lokalnych dotyczących lokali będących przedmiotem posiedzenia.
6. Wizje lokalne przeprowadzane są w lokalu będącym przedmiotem postępowania przed posiedzeniem Komisji w terminie dogodnym dla zainteresowanych stron.
7. Komisja podejmuje rozstrzygnięcia w głosowaniu jawnym zwykłą większością głosów.
8. Z posiedzenia Komisji sporządza się protokół.
9. W przypadku podjęcia negatywnej opinii, wnioskodawca może złożyć do Komisji wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy tylko w sytuacji, gdy przedstawi nowe fakty mogące mieć wpływ na zmianę decyzji Komisji.
Informacje o dokumencie:
Jednostka: Biuro Rektora | Wytworzył: mgr Maria Sobczak | Opublikował: Zofia Konopka |
Data wytworzenia: 10.04.2013 | Data publikacji: 19.04.2013 07:00 | Data aktualizacji: 11.10.2013 09:25 |
Liczba wyświetleń: 2599 | Historia aktualizacji | Drukuj ten dokument |
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
Zarz28KomMieszk.doc | 58.5 KB |