konkurs na stanowisko

Strona została usunięta dnia: 2 październik, 2012 - 06:43

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski

w Olsztynie

ogłasza konkurs na stanowisko

 

KWESTORA – GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

 

Wymagania:

1.    Wykształcenie wyższe;

2.    Co najmniej 8-letni staż pracy, w tym 5 lat na stanowisku głównego księgowego;

3.    Posiadanie uprawnień do prowadzenia ksiąg rachunkowych;

4.    Doświadczenie w przygotowaniu sprawozdań finansowych;

5.    Doświadczenie w wdrożeniu programu FK (potwierdzenie co najmniej 2 wdrożeń);

6.    Znajomość języka angielskiego;

7.    Znajomość zagadnień  gospodarowania finansami publicznymi;

8.    Umiejętność pozyskiwania środków pozabudżetowych;

9.    Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS OFFICE.

Wymagane dokumenty:

1.    CV i list motywacyjny;

2.    Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje;

3.    Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2002r.,nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”

 

Wymagane dokumenty należy złożyć w Sekretariacie Kanclerza UWM w Olsztynie ul. Oczapowskiego 2 pok. 7, 10-957 Olsztyn w terminie do 10 października 2012 roku. Bliższych informacji udziela Kanclerz UWM tel. 89 523 33 44.

 

Informacje o dokumencie:
Jednostka:
Biuro Kadr i Spraw Socjalnych
Wytworzył:
mgr inż. Jerzy Brzóska
Opublikował:
Dorota Nowakowska
Data wytworzenia:
02.10.2012
Data publikacji:
02.10.2012 06:43
Data aktualizacji:
02.10.2012 06:43
Liczba wyświetleń:
2331
Historia aktualizacjiDrukuj ten dokument