konkurs na stanowisko specjalisty ds. obsługi placówek edukacyjnych.

Strona została usunięta dnia: 25 czerwiec, 2012 - 11:50

Kierownik projektu „Przez praktykę do zawodu” realizowanego w partnerstwie z Miastem Ełk w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ogłasza konkurs

na jedno stanowisko specjalisty ds. obsługi placówek edukacyjnych.

 

Wymagania:

1.      wykształcenie wyższe

2.      minimum roczne doświadczenie zawodowe

3.      dobra obsługa komputera

4.      wysokie umiejętności interpersonalne

5.      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni praw publicznych,

6.      niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,

7.      obywatelstwo polskie,

Zakres obowiązków:

1.      organizacja warsztatów dla nauczycieli,

2.      kontakt z nauczycielami i placówkami oświatowymi,

3.      pośrednictwo w kontaktach pomiędzy placówkami edukacyjnymi, studentami, partnerem oraz UWM,

4.      przygotowanie wzorów dokumentów dla placówek edukacyjnych i opiekunów wykorzystywanych w projekcie,

5.      prowadzenie i uaktualnienie bazy placówek edukacyjnych,

6.      promocja i rekrutacja placówek edukacyjnych i nauczycieli,

7.      współpraca przy opracowywaniu regulaminu praktyk.

 

Warunki zatrudnienia:

 

·        Forma zatrudnienia – umowa o pracę

·        wymiar czasu pracy:  ¾ etatu

Wymagane dokumenty

1.      Curriculum Vitae

2.      List motywacyjny

 

Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w sekretariacie Katedry Aksjologicznych Podstaw Edukacji ul. Romana Prawocheńskiego 13, 10-725 Olsztyn do dnia 3 lipca 2012 włącznie.

 

 

Informacje o dokumencie:
Jednostka:
Katedra Aksjologicznych Podstaw Edukacji
Wytworzył:
dr hab. Marek Melnyk prof. UWM
Opublikował:
Dorota Nowakowska
Data wytworzenia:
25.06.2012
Data publikacji:
25.06.2012 11:47
Data aktualizacji:
25.06.2012 11:50
Liczba wyświetleń:
2034
Historia aktualizacjiDrukuj ten dokument