- menu przedmiotowe
- Status prawny
- Władze Uniwersytetu
- Wewnętrzne akty prawne
- Działalność Uniwersytetu
- Struktura organizacyjna
- Doktoraty i habilitacje
- Ogłoszenia i komunikaty
- Konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich
- Oferty zatrudnienia w projektach
- Baza dokumentów
- Regulaminy
- Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
- Studia i studenci
- Programy studiów
- Oceny Polskiej Komisji Akredytacyjnej
- dostęp do informacji
- obsługa biuletynu UWM
UWM zatrudnie pracowników technicznych pływalni
Strona została usunięta dnia: 5 styczeń, 2012 - 11:23
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski
w Olsztynie
zatrudni
w pełnym wymiarze czasu pracy w systemie zmianowym
pracowników technicznych pływalni
Zakres podstawowych obowiązków:
1. Utrzymanie właściwych parametrów urządzeń uzdatniania wody, w szczególności: pomp, central wentylacyjnych, filtrów, wymienników.
2. Prowadzenie i kontrolowanie w sposób ciągły parametrów wody zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Prowadzenie prac porządkowo-konserwatorskich.
4. Czyszczenie dna basenu odkurzaczem wodnym.
5. Uzupełnianie środków chemicznych zgodnie z instrukcją.
6. Obsługa sterowników przemysłowych, naprawa usterek mechanicznych, hydraulicznych i pneumatycznych.
7. Wykonywanie wszystkich czynności służbowych zgodnie z wymogami i przepisami: BHP, Eksploatacji Urządzeń Elektrycznych, UDT, instrukcji obsługi oraz technicznymi warunkami eksploatacji i konserwacji urządzeń.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie techniczne.
- Preferowane co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe.
- Preferowane będzie posiadanie aktualnego zaświadczenia kwalifikacyjnego SEP grupa E do 1 kV w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, urządzeń oświetleniowych oraz urządzeń napędowych do 50 kW.
- Znajomość typów silników, aparatury technicznej i zabezpieczającej w sieci rozdzielczej pływalni i węźle cieplnym oraz danych technicznych i wartości znamionowych urządzeń i aparatury.
- Znajomość przepisów bezpieczeństwa i higieny przy urządzeniach elektrycznych, eksploatacji technicznej urządzeń elektrycznych.
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny;
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje;
Wymagane dokumenty należy złożyć w Sekcji Kadr Pracowników Nie Będących Nauczycielami Akademickimi ul. Oczapowskiego 2 pok. 8, 10-957 Olsztyn w terminie do 16 stycznia 2012 roku.
Informacje o dokumencie:
Jednostka: Biuro Kadr i Spraw Socjalnych | Wytworzył: mgr Jerzy Brzóska | Opublikował: Dorota Nowakowska |
Data wytworzenia: 05.01.2012 | Data publikacji: 05.01.2012 11:10 | Data aktualizacji: 05.01.2012 11:23 |
Liczba wyświetleń: 3697 | Historia aktualizacji | Drukuj ten dokument |