- menu przedmiotowe
- Status prawny
- Władze Uniwersytetu
- Wewnętrzne akty prawne
- Działalność Uniwersytetu
- Struktura organizacyjna
- Doktoraty i habilitacje
- Ogłoszenia i komunikaty
- Konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich
- Oferty zatrudnienia w projektach
- Baza dokumentów
- Regulaminy
- Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
- Studia i studenci
- Programy studiów
- Oceny Polskiej Komisji Akredytacyjnej
- dostęp do informacji
- obsługa biuletynu UWM
Wersja strony Decyzja Nr 38/2008 Rektora z dnia 11 grudnia 2008 r. w sprawie zmiany Regulaminu Akademickiego Centrum Szkolenia Sportowego z dnia 19 grudzień, 2008 - 11:04
Mechanizm wersji pozwala śledzić zmiany pomiędzy wieloma wersjami tej samej zawartości.
Decyzja Nr 38/2008
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 11 grudnia 2008 r.
w sprawie zmiany Regulaminu Akademickiego Centrum Szkolenia Sportowego
Działając na podstawie § 5 Uchwały Nr 225 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 26 października 2007 roku stanowi się co następuje:
§ 1
Wprowadza się następujące zmiany w Regulaminie Akademickiego Centrum Szkolenia Sportowego:
1) § 1 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. Akademickie Centrum Szkolenia Sportowego, zwane dalej ACSS, jest jednostką ogólnouczelnianą Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, zwanego dalej Uniwersytetem, działającą w porozumieniu i w ramach struktury organizacyjnej Klubu Sportowego AZS UWM w Olsztynie.”,
2) § 2 otrzymuje brzmienie:
„Władzami ACSS są:
1) Zarząd Klubu Sportowego AZS UWM,
2) Kierownik Klubu,
3) Rada Naukowo-Programowa ACSS.”
3) w § 3 w ust. 1 skreśla się kropkę i dodaje „w sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem” oraz skreśla się ust. 2,
4) § 4 otrzymuje brzmienie:
„1. Do podstawowych zadań Kierownika Klubu należy:
1) nadzór nad programowaniem działalności ACSS w korelacji z programami sekcji sportowych Klubu oraz polskich związków sportowych,
2) nadzór nad realizacją programu ACSS,
3) przedstawianie sprawozdań z realizacji przyjętego planu szkolenia ACSS,
4) reprezentowanie ACSS wobec władz klubu, władz uczelni i na zewnątrz,
5) wykonywanie uchwał zarządu i władz nadrzędnych,
6) dysponowanie środkami finansowymi w ramach zatwierdzonego programu działalności ACSS i zgodnie z obowiązującymi przepisami,
7) systematyczne informowanie władz klubu o swojej działalności,
8) współdziałanie z macierzystymi klubami zawodników objętych opieką ACSS,
9) dokonywanie oceny realizacji zadań w odniesieniu do uzyskiwanych wyników sportowych.
2. Kierownik Klubu może powołać do działania w swoim imieniu koordynatora ACSS.
3. Koordynator ACSS realizuje wszystkie zadania przypisane Kierownikowi Klubu w sprawach ACSS.
4. Koordynatorowi ACSS przysługuje prawo uczestniczenia w posiedzeniach Zarządu AZS UWM z głosem doradczym.
5) dodaje się § 4a w brzmieniu:
„1. Rada Naukowo-Programowa, zwana dalej Radą, jest ciałem doradczym
i opiniodawczym ACSS.
2. Kadencja Rady jest zgodna z kadencją jednoosobowych organów Uniwersytetu.
3. Radę Naukowo-Programową ACSS powołuje Rektor.
4. W skład Rady wchodzą:
1) Przewodniczący – rektor lub jeden z prorektorów,
2) wiceprzewodniczący – koordynator ACSS,
3) 5-10 członków (samodzielni pracownicy nauki, uznane autorytety w dziedzinie sportu i nauk wspomagających sport, eksperci, trenerzy itp.).
5. Do zadań Rady należy:
1) nadzór merytoryczny nad ACSS w zakresie:
a) planowania i realizacji badań diagnostycznych (w cyklach rocznych i wieloletnich),
b) doboru właściwych narzędzi i metod badawczych w szkoleniu sportowym oraz poszukiwania nowych rozwiązań w procesie monitorowania treningu sportowego,
c) udostępniania materiałów informacyjnych oraz efektów badań naukowych,
d) wspólnego opracowywania planów szkoleniowych i analiz wyników sportowych,
e) ścisłego powiązania tematyki prac naukowo-badawczych prowadzonych w uczelni z praktyką treningu sportowego w ACSS i programem kształcenia studentów Uczelni,
f) współpracy w zakresie dokształcania zawodowego trenerów, organizacji szkoleń i konferencji,
2) opiniowanie projektów wydatków dotyczących w szczególności:
a) aparatury diagnostycznej, odczynników, sprzętu informatycznego itp.,
b) specjalistycznego sprzętu sportowego,
c) lekarstw oraz suplementów diety, opieki medycznej i odnowy biologicznej,
d) konsultacji oraz zgrupowań sportowych.
6. Regulaminowe posiedzenia Rady odbywają się w zależności od potrzeb, nie rzadziej jednak niż raz na kwartał.
7. Posiedzenia zwołuje przewodniczący Rady.
8. O terminie i miejscu posiedzenia Rady zawiadamia przewodniczący w sposób zwyczajowo przyjęty.
9. Nadzwyczajne posiedzenie Rady może zostać zwołane na wniosek Rektora, Zarządu Klubu lub jednego z członków Rady”.
6) § 6 skreśla się.
§ 2
Tekst jednolity Regulaminu stanowi załącznik do decyzji.
§ 3
Decyzja wchodzi w życie z dniem jej podpisania.
Rektor
prof. dr hab. Józef GÓRNIEWICZ
Informacje o dokumencie:
Jednostka: Biuro Rektora | Wytworzył: mgr Maria Sobczak | Opublikował: Dorota Nowakowska |
Data wytworzenia: 11.12.2008 | Data publikacji: 19.12.2008 11:04 | Data aktualizacji: 19.12.2008 13:10 |
Liczba wyświetleń: 3227 | Historia aktualizacji | Drukuj ten dokument |