- menu przedmiotowe
- Status prawny
- Władze Uniwersytetu
- Wewnętrzne akty prawne
- Działalność Uniwersytetu
- Struktura organizacyjna
- Doktoraty i habilitacje
- Ogłoszenia i komunikaty
- Konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich
- Oferty zatrudnienia w projektach
- Baza dokumentów
- Regulaminy
- Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
- Studia i studenci
- Programy studiów
- Oceny Polskiej Komisji Akredytacyjnej
- dostęp do informacji
- obsługa biuletynu UWM
Wersja strony Kwestura z dnia 14 kwiecień, 2011 - 07:09
Mechanizm wersji pozwala śledzić zmiany pomiędzy wieloma wersjami tej samej zawartości.
KWESTURA
ul. Michała Oczapowskiego 2; pok. 202 10- 719 Olsztyn
Sekretariat: tel. 523-34-61; fax. 523-42-00
Kod ewidencji korespondencji: 90-0800; kod finansowy: 9008
KWESTOR
mgr inż. Jadwiga Cierach tel.: 523-34-61
Z-ca kwestora mgr Grażyna Buczyńska tel.: 523-33-69
Z-ca kwestora mgr Ewa Mańkiewicz tel.: 524-52-32
Z-ca kwestora mgr Anna Barańska tel.: 524-52-06
PRACOWNICZA KASA ZAPOMOGOWO-POŻYCZKOWA
ul. Licznerskiego 13, pok. 9, 10-971 Olsztyn
księgowa mgr inż. Dorota Duchnowska tel.; 523-39-51
1) udzielaniem pożyczek ze środków gromadzonych w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej,
2) realizacją pożyczek mieszkaniowych z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
Statut Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie
SEKCJA OBSŁUGI PŁATNOŚCI ZAGRANICZNYCH
ul. Michała Oczapowskiego 2; pok. 202 10- 719 Olsztyn;
fax. 523-42-00
Księgowa mgr Joanna Zawistowska tel.; 523-34-61
Referent mgr inż. Agnieszka Grabowska tel.; 523-34-61
1) dokonuje poleceń przelewu w walutach obcych,
2) otwiera nowe rachunki bankowe,
3) przygotowuje do księgowania wyciągi dotyczące kart płatniczych,
4) sporządza wnioski o zaświadczenia o nie zaleganiu z płatnością podatków i składkami ZUS,
5) prowadzi obsługę administracyjną Kwestora.
DZIAŁ PŁAC
ul. Michała Oczapowskiego 2; pok. 3,4,5,6; 10- 719 Olsztyn
Z-ca kier. Działu
mgr inż. Agnieszka Idzikowska tel.; 523-37-01
Admin. syst. płac-kadr. mgr Dariusz Joniec tel.; 523-37-01
Samodzielna księgowa Irena Andrzejewska tel.; 523-44-99
Samodzielna księgowa Teresa Paluch tel.; 523-45-02
Samodzielna księgowa Jadwiga Żejmo tel.; 523-37-01
Samodzielny referent Barbara Bejnar tel.; 523-33-68
Samodzielny referent Bożena Dąbrowska tel.; 523-45-02
Samodzielny referent Joanna Litwinowicz tel.; 523-45-44
Starszy referent Marta Tomczykowska tel.; 523-44-89
Referent Małgorzata Abramczyk tel.; 523-37-01
Referent Iwona Deliga tel.; 523-33-68
Referent Aleksandra Kowalska tel.; 523-45-66
Referent Aneta Roman tel.; 523-33-68
Referent mgr Urszula Ulewska tel.; 523-45-44
Janina Starczyk tel. ; 523-33-68
1) prowadzi sprawy związane z realizacją wypłat wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, umów o dzieło i umów zleceń oraz zasiłków ZUS,
2) dokonuje rozliczeń należności z tytułu wykorzystywania prywatnych samochodów pracowników do celów służbowych,
3) dokonuje kontroli formalno – rachunkowej dokumentów finansowych stanowiących podstawę wypłat wynagrodzeń i zasiłków ZUS,
4) przeprowadza weryfikację uprawnień do zasiłków rodzinnych w obowiązujących terminach,
5) sporządza listy płac dla pracowników i osób spoza Uniwersytetu, miesięczne zestawienia wynagrodzeń oraz rozdzielników płac osobowych,
6) przeprowadza analizę funduszu płac i sporządza bieżące informacje o wykorzystaniu środków na wynagrodzenia osobowe,
7) prowadzi sprawy związane z rozliczeniem podatku dochodowego od osób fizycznych oraz sporządza deklaracje podatkowe dla urzędu skarbowego,
8) dokonuje rozliczeń składek na ubezpieczenia społeczne i sporządza deklaracje ZUS,
9) dokonuje potrąceń z wynagrodzeń:
a) należności z tytułów egzekucyjnych,
b) pożyczek mieszkaniowych,
c) składek związkowych na podstawie deklaracji złożonej przez pracownika,
d) innych należności Uniwersytetu,
10) sporządza sprawozdania w zakresie wypłaconych wynagrodzeń osobowych i bezosobowych,
11) prowadzi dokumentację emerytalno-rentową,
12) sporządza polecenia przelewów związanych z rozliczeniem wynagrodzeń,
13) sporządza miesięczne informacje o wynagrodzeniu dla pracowników oraz wystawia zaświadczenia dotyczące wysokości wynagrodzeń i zasiłków,
14) dokonuje rozliczeń należności z tytułu umów-zlecenia i umów o dzieło,
15) prowadzi ewidencję wynagrodzeń bezosobowych i honorariów.
ZASTĘPCA KWESTORA ds BADAŃ NAUKOWYCH I PROGRAMÓW ZAGRANICZNYCH
Z-ca kwestora mgr Grażyna Buczyńska tel.: 523-33-69
DZIAŁ KONTROLI DOWODÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
ul. Michała Oczapowskiego 2; pok. 04,11; 10- 719 Olsztyn
Kierownik
mgr inż. Sabina Kisiel tel.; 523-47-33
Samodzielna księgowa Wiesława Stępniewicz tel.; 523-47-33
Samodzielna księgowa Beata Mieszkowska tel.; 523-33-45
Starsza księgowa Katarzyna Koper tel.; 523-33-45
Starszy referent mgr Magdalena Gałka tel.; 523-33-45
Starszy referent mgr Izabela Oktaba tel.; 523-33-45
1) dokonuje cenzury rachunków, faktur i rozrachunków pieniężnych pod względem formalno-rachunkowym oraz zgodności z aktualnymi źródłami finansowania,
2) nadzoruje prawidłowość obiegu zewnętrznych dokumentów księgowych,
3) dokonuje płatności złotówkowych wynikających z zobowiązań Uniwersytetu, z wyjątkiem wynagrodzeń, projektów finansowanych ze środków pochodzenia zagranicznego, z zachowaniem obowiązujących terminów oraz prowadzi ich rejestr,
4) dokonuje płatności złotówkowych wynikających z zobowiązań publiczno-prawnych,
5) kontroluje stan środków zgodnie ze źródłami finansowania,
6) analizuje obroty i salda poszczególnych rachunków bankowych,
7) dokonuje rozliczeń krajowych podróży służbowych.
SEKCJA ROZLICZEŃ DZIAŁALNOŚCI BADAWCZEJ I ZLECONEJ
ul. Michała Oczapowskiego 2; pok. 219,220; 10- 719 Olsztyn
Samodzielna księgowa Alina Stankiewicz tel.; 523-37-88
Księgowa mgr Urszula Szulborska tel.; 523-37-88
Samodzielna księgowa Halina Bluszcz tel.; 523-33-86
Samodzielna księgowa Lidia Szarejko tel.; 523-33-86
1) ewidencjonuje umowy, aneksy do umów, protokoły, zlecenia, kosztorysy itp. z zakresu:
a) badań naukowych,
b) konferencji, sympozjów i szkoleń,
c) ekspertyz i usług naukowo-badawczych,
d) studiów podyplomowych.
2) prowadzi dokumentację formalno-prawną i finansową z zakresu prac i zadań wymienionych w pkt.1,
3) wprowadza do ewidencji księgowej nowe miejsca powstawania kosztów i przychodów dotyczące nowych tematów oraz dokonuje blokady zadań zakończonych i rozliczonych w zakresie wymienionym w pkt. 1,
4) dokonuje księgowań zatwierdzonych dokumentów,
5) analizuje ewidencję syntetyczną i analityczną kosztów i przychodów zadań wymienionych w pkt. 1 oraz uzgadnia ją z kierownikami tematów,
6) sporządza kalkulacje wynikowe prac naukowo-badawczych i pozostałych zadań w oparciu o kosztorysy i faktycznie poniesione koszty wynikające z ewidencji księgowej oraz uzgadnia je z kierownikami tematów,
7) wystawia faktury końcowe lub etapowe w oparciu o protokoły zdawczo-odbiorcze i przesyła je zleceniodawcom,
8) analizuje ewidencję ilościową aparatury specjalnej oraz dokonuje jej rozliczenia po zakończeniu tematu naukowo-badawczego,
9) przyjmuje wnioski o dodatkowe wynagrodzenie, umowy zlecenia, umowy o dzieło i rachunki do tych umów w zakresie zadań wymienionych w pkt. 1, sprawdza je pod względem formalno-rachunkowym oraz przedkłada do zatwierdzenia,
10) kontroluje koszty wynagrodzeń w zakresie ustalonych limitów,
11) dokonuje rozliczenia tematów badawczych i innych zadań wymienionych w pkt. 1 po zakończeniu roku oraz przygotowuje informacje finansowe w tym zakresie,
12) sporządza sprawozdania rzeczowo-finansowe z realizacji zadań naukowo-badawczych dla potrzeb Ministerstwa i GUS,
13) przechowuje dokumenty formalno-prawne i finansowe dotyczące prac i zadań wynikających z zakresu działania sekcji.
SEKCJA ds ROZLICZEŃ PODATKU VAT
ul. Michała Oczapowskiego 2; pok. 211; 10- 719 Olsztyn
Specjalista inż. Izabela Wysocka tel.; 523-47-34
Starszy referent mgr Joanna Wasiak tel.; 523-47-34
1) analizuje i koryguje rejestry zakupu i sprzedaży,
2) analizuje i koryguje rejestry zakupu i sprzedaży,
3) dokonuje miesięcznego rozliczenia podatku VAT,
4) sporządza miesięczne deklaracje VAT-7 i korekty tych deklaracji,
5) analizuje konto „Rozrachunki z tytułu podatku VAT”,
6) analizuje konto „Rozrachunki zagraniczne”,
7) kontroluje obowiązki uczelni w zakresie sporządzania deklaracji INTRASTAT,
8) dokonuje rozliczeń służbowych podróży zagranicznych,
9) obsługuje rezerwową kasę fiskalną,
10) prowadzi obsługę internetowego konta banku BGŻ S.A,
11) księguje wyciągi bankowe z BGŻ S.A,
12) dokonuje analizy rozrachunków z tytułu konferencji, szkoleń, studiów podyplomowych,
13) wystawia faktury, noty korygujące i noty obciążeniowe,
14) administruje programem finansowo-księgowym,
15) przechowuje dokumenty dotyczące prac i zadań wynikających z działania sekcji.
SEKCJA ROZLICZEŃ FUNDUSZY STRUKTURALNYCH I PROGRAMÓW ZAGRANICZNYCH
ul. Michała Oczapowskiego 2; pok. 307,312,313; 10- 719 Olsztyn
Kierownik
mgr Edyta Fafińska tel.; 523-41-05
Samodzielna księgowa mgr Anna Reszczyńska tel.; 523-35-33
Samodzielna księgowa lic. Anna Mierzejewska tel.; 523-47-34
Samodzielna księgowa lic. Katarzyna Niemyjska tel.; 523-43-94
Samodzielna księgowa Edyta Chabowska tel.; 523-35-33
1) ewidencjonuje umowy, aneksy do umów oraz archiwizuje dokumenty z zakresu projektów finansowanych ze środków unijnych,
2) przyjmuje, kompletuje i dokonuje cenzury faktur, rachunków i umów cywilno-prawnych pod względem formalno-rachunkowym i zabezpieczenia finansowego oraz przekazuje do zatwierdzenia,
3) kontroluje stan środków finansujących zakupy w zakresie zadań wymienionych w pkt.1,
4) nadzoruje prawidłowość obiegu zewnętrznych i wewnętrznych dokumentów potwierdzających poniesione koszty w zakresie zadań wymienionych w pkt.1,
5) dokonuje płatności wynikających z zobowiązań uczelni w zakresie realizacji zadań wymienionych w pkt.1,
6) dokonuje rozliczeń zagranicznych wyjazdów służbowych wszystkich pracowników Uniwersytetu,
7) dokonuje księgowań zatwierdzonych dokumentów wynikających z realizacji zadań wymienionych w pkt.1,
8) dokonuje refundacji poniesionych kosztów, poprzez obciążenie nimi odpowiednich rachunków bankowych,
9) przygotowuje sprawozdania finansowe z realizacji zadań wymienionych w pkt.1,
10) analizuje wydatki związane z realizacją projektów i uzgadnia je z kierownikami oraz harmonogramem realizacji projektu,
11) przechowuje w należyty sposób dokumenty formalno-prawne i finansowe dotyczące prac i zadań wynikających z zakresu działania sekcji.
ZASTĘPCA KWESTORA DS. FINANSOWYCH
ul. Michała Oczapowskiego 2; pok. 215; 10- 719 Olsztyn
Z-ca kwestora
mgr Ewa Mańkiewicz tel.: 524-52-32
DZIAŁ FINANSOWO-KSIEGOWY
Kierownik
mgr inż. Anna Słyszewska tel.; 523-48-57
1. W skład Działu Finansowo-Księgowego wchodzi:
1) Sekcja Ewidencji i Windykacji Należności,
2) Sekcja Księgowości,
3) Sekcja Kas i Obsługi Finansowej Studentów.
2. Sekcja Ewidencji i Windykacji Należności prowadzi sprawy w zakresie:
1) ewidencjonowania obrotów zarejestrowanych za pomocą kas fiskalnych,
2) analizy kont rozrachunkowych pracowników i doktorantów oraz uzgadnia salda,
3) rozliczeń i kontroli finansowej rozrachunków z odbiorcami,
4) rozliczania kont związanych z rozrachunkami zagranicznymi oraz księguje dokumenty w walutach obcych,
5) dostarcza danych do sporządzania sprawozdań finansowych,
6) przechowuje w należyty sposób dokumenty formalno-prawne i finansowe dotyczące prac i zadań wynikających z zakresu działania sekcji.
3. Sekcja Księgowości
1) dokonuje wstępnej kontroli dokumentów finansowo-księgowych,
2) księguje dokumenty finansowe Uniwersytetu,
3) prowadzi analityczną i syntetyczną ewidencję komputerową,
4) dokonuje rozliczeń i prowadzi kontrolę finansową rozrachunków z dostawcami,
5) sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji PFRON,
6) dostarcza danych do sporządzania planu rzeczowo-finansowego,
7) przechowuje w należyty sposób dokumenty formalno-prawne i finansowe dotyczące prac i zadań wynikających z zakresu działania sekcji.
4. Sekcja Kas i Obsługi Finansowej Studentów:
1) prowadzi obsługę kasową Uniwersytetu,
2) wystawia dowody „kasa przyjmie” (KP) i zastępcze dowody kasowe „kasa wypłaci” (KW),
3) sporządza złotowe i walutowe raporty kasowe,
4) prowadzi ewidencję druków ścisłego zarachowania,
5) prowadzi gospodarkę czekami i wekslami,
6) księguje wyciągi bankowe dotyczące wpłat tytułem usług edukacyjnych,
7) prowadzi analizę kont rozrachunkowych studentów oraz uzgadnia salda,
8) dokonuje płatności wynikających z zobowiązań uczelni wobec studentów – FPMS
9) księguje i prowadzi analizę operacji finansowych dotyczących FPMS
10) administruje programem „Pomoc Materialna”
11) dostarcza danych do sporządzania planu rzeczowo-finansowego,
12) przechowuje w należyty sposób dokumenty formalno-prawne i finansowe dotyczące prac i zadań wynikających z zakresu działania sekcji.
SEKCJA KAS I OBSŁUGI FINANSOWEJ STUDENTÓW
ul. Michała Oczapowskiego 2; pok. 2; 10- 719 Olsztyn
Samodzielna księgowa lic. Magdalena Bigoszewska tel.; 523-45-03
Starsza księgowa mgr Magdalena Rzępołuch tel.; 523-44-05
Samodzielny referent mgr inż. Krystyna Kamińska tel.; 523-43-54
Kasjer Anna Bartkiewicz tel.; 524-62-30
Kasjer Anna Brzezińska tel.; 523-36-45
Kasjer Anna Sawicka tel.; 523-47-55
SEKCJA KSIĘGOWOŚCI
ul. Michała Oczapowskiego 201; pok. 2; 10- 719 Olsztyn
Samodzielna księgowa Ewa Dominiak tel.; 523-37-45
Samodzielna księgowa mgr Mariola Groszek tel.; 523-37-45
Samodzielna księgowa mgr Magdalena Markowska tel.; 523-37-45
SEKCJA EWIDENCJI I WINDYKACJI NALEŻNOŚCI
ul Michała Oczapowskiego 201; pok. 2; 10- 719 Olsztyn.
Samodzielna księgowa mgr Maria Faliszewska tel.; 523-42-43
Samodzielna księgowa lic. Małgorzata Kościńska tel. 523-51-58
Samodzielna księgowa Wioletta Lipczyńska-Orzechowska tel.; 523-51-63
Starsza księgowa mgr Katarzyna Czarnecka tel.; 523-37-45
SEKCJA EWIDENCJI MAJĄTKU
ul. Michała Oczapowskiego 217,218; pok. 2; 10- 719 Olsztyn
Kierownik
Janina Kałużna tel.; 523-35-40
Samodzielna księgowa Róża Tokarska tel.; 523-35-40
Samodzielna księgowa mgr Renata Moszczuk tel.; 523-35-40
Starsza księgowa mgr inż. Wioletta Saczuk tel.; 523-35-40
1) prowadzi ewidencję księgową:
a) środków trwałych, wartości niematerialnych prawnych,
b) amortyzacji i umorzeń,
c) inwestycji własnych,
d) ewidencję ilościowo-wartościową majątku w rozbiciu na jednostki organizacyjne Uniwersytetu,
2) dokonuje rozliczenia przeprowadzanych w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu inwentaryzacji,
3) prowadzi ewidencję pozabilansową ilościowo-wartościową majątku będącego w użytkowaniu Uniwersytetu z zakresu środków trwałych, aparatury specjalnej oraz innych składników majątku w rozbiciu na poszczególne jednostki organizacyjne,
4) uzgadnia okresowo stany ilościowo-wartościowe składników majątku z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu,
5) prowadzi ewidencję ilościowo-wartościową magazynów, dekretuje dowody magazynowe, rozlicza oraz sprawdza je pod względem formalnymi i rachunkowym,
6) uzgadnia ewidencje księgową z ewidencja prowadzoną w magazynach,
7) księguje wewnętrzne protokoły zmian miejsca użytkowania środków trwałych,
8) nalicza amortyzację i umorzenia środków trwałych,
9) prowadzi ewidencję pozabilansową aparatury zakupionej na potrzeby działalności badawczej,
10) dokonuje przeksięgowań z ewidencji pozabilansowej do ewidencji środków trwałych składników rzeczowego majątku trwałego po zakończeniu umowy badawczej na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych,
11) dokonuje aktualizacji wyceny środków trwałych,
12) sprawdza dokumenty przyjęcia środka trwałego w porównaniu z fakturami lub rachunkami,
13) sporządza dokumenty przyjęcia do użytkowania środków trwałych umarzanych jednorazowo w koszty na podstawie dokumentacji źródłowej i przepisów wewnętrznych.
ZASTĘPCA KWESTORA DS. INWESTYCJI
mgr Anna Barańska tel. +48 (89) 524 52 06
e-mail: anna.baranska@uwm.edu.pl
DZIAŁ EKONOMICZNY
ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 314, 315, 316, 313, 10-719 Olsztyn
tel. +48 89 523-48-68; Fax. 523 35 30
kod ewidencji korespondencji: 90-0900; kod finansowy: 9009
Zastępca Kierownika
Specjalista - mgr Anna Pieńczuk
tel. +48 (89) 523 48 68
e-mail anna.pienczuk@uwm.edu.pl
Starszy Referent
mgr Agnieszka Topa
tel. +48 (89) 524 52 04
e-mail agnieszka.topa@uwm.edu.pl
Referent
mgr Agnieszka Tymińska- Jurgin
Tel. +48 (89) 524 51 76
e-mail agnieszka.tyminska@uwm.edu.pl
Emilia Trąbka
tel. +48 (89) 523 43 94
e-mail emilia.trabka@uwm.edu.pl
Anna Brzezińska
tel. +48 (89) 524 51 76
e-mail anna.brzezinska@uwm.edu.pl
Do zakresu działania Działu Ekonomicznego należy:
1) opracowywanie projektu planu rzeczowo-finansowego Uniwersytetu oraz planów rzeczowo-finansowych jednostek międzywydziałowych, ogólnouczelnianych, administracji finansowanej ze środków na dydaktykę i pozostałych jednostek,
2) sporządzanie prognozy planu rzeczowo-finansowego Uniwersytetu i Szpitala Uniwersyteckiego na potrzeby Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Ministerstwa Zdrowia,
3) opracowywanie preliminarzy wydatków według jednostek organizacyjnych,
4) opracowywanie kalkulacji kosztów, funkcjonowania Uniwersytetu,
5) przygotowywanie projektów wniosków inwestycyjnych o finansowanie Uniwersytetu do właściwych organów,
6) koordynowanie przedsięwzięć dotyczących planów rzeczowo-finansowych jednostek,
7) koordynowanie realizacji zadań inwestycyjnych,
8) opracowywanie analiz ekonomicznych dotyczących działalności:
a. statutowej Uniwersytetu,
b. dydaktycznej,
c. ogólnouczelnianej,
9) przygotowywanie sprawozdań z realizacji powierzonych zadań,
10) współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie wykonywanych zadań.
DZIAŁ OBSŁUGI FINANSOWEJ PROJEKTÓW EUROPEJSKICH I MIĘDZYNARODOWYCH
ul. Michała Oczapowskiego 2; pok. 307,312,313; 10-719 Olsztyn
Kod ewidencji korespondencji: 90-0900; kod finansowy: 9009
Kierownik
mgr Edyta Fafińska
tel. +48 (89) 523-41-05
e-mail edyta.fafinska@uwm.edu.pl
Samodzielna księgowa
mgr Anna Reszczyńska
tel. +48 (89) 523-35-33
e-mail anna.reszczynska@uwm.edu.pl
lic. Anna Mierzejewska
tel. +48 (89) 523-47-34
e- mail anna.mierzejewska@uwm.edu.pl
lic. Katarzyna Niemyjska
tel. +48 (89) 523-43-94
e-mail kaska@uwm.edu.pl
Edyta Chabowska
tel. +48 (89) 523-35-33
e-mail edyta.chabowska@uwm.edu.pl
Specjalista
lic. Beata Wolak
tel. +48 (89) 523 43 94
e-mail beata.wolak@uwm.edu.pl
Do zakresu działania Dział Obsługi Finansowej Projektów Europejskich i Międzynarodowych
- ewidencjonuje umowy, aneksy do umów oraz archiwizuje dokumenty z zakresu:
a) projektów realizowanych w ramach funduszy strukturalnych,
b) projektów finansowanych ze środków unijnych,
- przyjmuje, kompletuje i dokonuje cenzury faktur, rachunków i umów cywilno – prawnych pod względem formalno – rachunkowym i zabezpieczenia finansowego oraz przekazuje do zatwierdzenia,
- kontroluje stan środków finansujących zakupy w zakresie zadań wymienionych w pkt. 1,
- nadzoruje prawidłowość obiegu zewnętrznych i wewnętrznych dokumentów potwierdzających poniesione koszty w zakresie zadań wymienionych w pkt. 1,
- dokonuje płatności wynikających z zobowiązań Uniwersytetu w zakresie zadań wymienionych w pkt. 1,
- dokonuje rozliczeń zagranicznych wyjazdów służbowych pracowników Uniwersytetu,
- dokonuje księgowań zatwierdzonych dokumentów wynikających z realizacji zadań wymienionych w pkt. 1,
- dokonuje refundacji poniesionych kosztów, poprzez obciążanie nimi odpowiednich rachunków bankowych,
- dokonuje rozliczenia beneficjentów ostatecznych biorących udział w realizacji projektów finansowanych z funduszy strukturalnych,
- przygotowuje sprawozdania finansowe z realizacji zadań wymienionych w pkt. 1,
- przygotowuje wnioski o płatność oraz harmonogramy ich składania,
- analizuje wydatki związane z realizacją projektów i uzgadnia je z kierownikami oraz harmonogramem realizacji projektu,
- przechowuje w należyty sposób dokumenty formalno – prawne i finansowe dotyczące prac i zadań wynikających z zakresu działania Działu.
Informacje o dokumencie:
Jednostka: Kwestura | Wytworzył: mgr inż. Jadwiga Cierach | Opublikował: Dorota Nowakowska |
Data wytworzenia: 13.07.2007 | Data publikacji: 19.09.2007 08:03 | Data aktualizacji: 05.01.2021 15:35 |
Liczba wyświetleń: 135864 | Historia aktualizacji | Drukuj ten dokument |
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
STATUT PRACOWNICZEJ KASY ZAPOMOGOWO.pdf | 106.86 KB |